تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرش 12 هزار تومانی سکه در بازار +نمودار

به گزارش شمانیوز: اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از ماه نشان دهنده افزایش 12 هزار تومانی سکه بهار آزادی با وجود نوسان قیمت شدید در بازار بوده است.
 روند کلی سکه بهار آزادی در دی ماه نشان دهنده نوسان قیمت بوده است.

این سکه بهمن را با رقم یک میلیون و 471 هزار تومان آغاز کرد، در پنج روز ابتدایی در بازه یک میلیون و 470 هزار تومان در نوسان بود پس از آن تا تاریخ دهم بهمن در دامنه قیمتی یک میلیون و 450 هزار تومان معامله شد.

پس از آن سکه بهار آزادی روند صعودی به خود گرفت به گونه ای که در تاریخ شانزدهم بهمن ماه به ارزش یک میلیون و 484 هزار تومان، بیست و یکم ماه به ارزش یک میلیون و 498 هزار تومان و بیست و پنجم بهمن ماه به قیمت یک میلیون و 551 هزار تومان خرید و فروش شد.

قیمت سکه بهار آزادی از تاریخ بیست و ششم بهمن تا آخرین روز از همان ماه کاهش یافت به گونه ای که در آخرین روز از ماه به قیمت یک میلیون و 460 هزار تومان معامله شد.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از ماه نشان دهنده افزایش 12 هزار تومانی سکه بهار آزادی در بازار بوده است.

پرش 12 هزار تومانی سکه در بازار +نمودار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرش 12 هزار تومانی سکه در بازار +نمودار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..