تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی‌زاده و نوری طلایی شدند، گرایی نقره گرفت

به گزارش شمانیوز: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست از ساعت 8 صبح امروز (به وقت ایران) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد و در پایان حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم و بهنام مهدی‌زاده در وزن 130 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.

نتایج کلی کشتی‌گیران کشورمان در این اوزان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری دور اول مقابل راجیندر از هند با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این هندی در دور بعد، خدری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم کرامت عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل میرامبک آیناگولوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان شکست خورد و با توج به شکست آیناگولوف در دور بعد به مقابل المرات تسمراداف دارنده مدال های برنز المپیک و جهان از ازبکستان، عبدولی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 77 کیلوگرم محمد علی گرایی در دور اول یرلیژپوف قهرمان آسیا از قزاقستان را 3 بر صفر شکس تداد وی در دور بعد احمدوف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر از سد یومیدا از ژاپن گذشت و راهی دیدار فینال شد. محمدعلی گرایی در فینال مسابقات با نتیجه ٧بر ٦ در مقابل یانگ از چین شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر الطالبی از عراق را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر فی پنگ دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حسین نوری در فینال وزن٨٧کیلوگرم سومیو از ژاپن را با نتیجه ٣ بر صفر شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سونودا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر صفر از سد ناوین از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مهدی زاده در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر 4 ین از چین را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. بهنام مهدی زاده در فینال وزن 130 کیلوگرم موفق شد عبداله یف از ازبکستان را با نتیجه ٣بر١ شکست دهد و به مدال طلا برسد.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی‌زاده و نوری طلایی شدند، گرایی نقره گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..