تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO v3.5.0 - برنامه قفل تصا&#

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

دانلود Gallery Vault Pro 3.1.11؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو


ویژگی های نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures :

مخفی ماندن عکس ها برای همه بجز شما! امکان مخفی کردن عکس ها و ویدئوها به طور مستقیم مخفی سازی فایل های رسانه ای به صورت رمزگذاری شده پشتیبانی از بازیابی فایل پس از نصب مجدد شیک کردن دستگاه خود برای بستن گالری در مواقغ ضروری!

تصاویری از  محیط برنامه

 

Gallery Vault – Hide Pictures Gallery Vault – Hide Pictures Gallery Vault – Hide Pictures

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Gallery Vault Pro 3.3.2؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 8.49 مگابايت

نسخه: 3.5.0

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.3 +
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/

دانلود نرم افزار مخفی کردن ویدئو و عکس در گوشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO v3.5.0 - برنامه قفل تصا&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..