تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا به جایگاه برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند می‌اندیشد

نوکیا قصد دارد به جمع ۵ تولیدکننده برتر گوشی‌ هوشمند بپیوندد. این درحالی است که محصولات جدید این شرکت در بازار آمریکا عرضه نمی‌شوند.

در روزهای گذشته و در خلال برگزاری MWC 2018، کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال محصولات جدید خود را با برند نوکیا معرفی کرد. این محصولات شامل گوشی‌ پایین‌رده نوکیا وان، گوشی‌های میان‌رده نوکیا ۶ جدید، نوکیا ۷ پلاس و گوشی پرچم‌دار نوکیا ۸ سیروکو هستند. گفتنی است نوکیا قصد دارد به‌زودی و طی سه یا پنج سال آتی در زمره ۵ تولیدکننده برتر گوشی‌ هوشمند جهان قرار بگیرد؛ اما در حال حاضر بسیاری از محصولات این برند به‌خصوص جدیدترین تولیدات این شرکت به‌صورت رسمی در بازار ایالات متحده به فروش نمی‌رسند. بدیهی است نوکیا برای تصاحب عنوان مورد نظر خود باید به نادیده گرفتن بازار بزرگ آمریکا پایان دهد.

مقاله‌های مرتبط:

فلورین سیچ، مدیر عامل شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، طی مصاحبه‌ای با CNET اعلام کرد امسال این کمپانی برنامه ویژه‌ای برای بازار آمریکا ندارد و آن‌ها قصد ندارند تمرکز خود را بر این بازار قرار دهند. در حال حاضر اچ‌ام‌دی، توانسته است جایگاه مناسبی در اروپا و بازارهای دیگری چون هند، اندونزی و روسیه به‌ دست بیاورد؛ با این وجو برای تحقق رؤیای خود باید نگاه ویژه‌ای به بازار پررونق آمریکای شمالی داشته باشد.

کنفرانس نوکیا

مدیر عامل  اچ‌ام‌دی گلوبال بر این عقیده است که حضور مؤثر در بازارهای کنونی نوکیا، سبب می‌شود در آینده توجه مشتریان در بازارهای دیگر همچون آمریکا به سمت محصولات این شرکت جلب شود. طبق نظر فلورین سیچ، چنین عملکردی از سوی اچ‌ام‌دی فرصت‌های مناسبی برای هموار‌سازی حضور این شرکت در بازار آمریکا فراهم خواهد ساخت.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا به جایگاه برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند می‌اندیشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..