تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترين ريسک حضور کودکان در شبکه‌های اجتماعی ارتباط با افراد غریبه است

بزرگترين ريسک حضور کودکان در شبکه‌های اجتماعی ارتباط با افراد غریبه استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ پاسدار علی اعتمادی رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی به خطرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از فضای مجازی پرداخت و اظهار کرد: خانواده‌ها باید درباره حفظ حریم خصوصی خود و دیگران و نحوه استفاده درست از فضای مجازی به فرزندانشان آموزش دهند و از او بخواهند قبل از ورود به این حوزه در خصوص نحو استفاده و درج مطالب و حتی بارگذاری تصاویر و فیلم‌ها شخصی از در فضای مجازی تفکر نماید و یا حتی از خانواده خود مشاوره بگیرند.

وی افزود: پدر و مادر بایستی در جهت مصون ماندن فرزندان از آسیب‌های خطرناک فضای مجازی، ابتدا خودشان آموزش نحوه صحیح استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اینترنت را یاد بگیرند. این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: دانستن و به روز بودن در زمینه فضای سایبر می‌تواند در همراه و همیار بودن با فرزندان در فضای مجازی کمک نماید و با نظارت هدفمند و راهنمایی آن‌ها به استفاده بهینه از سایت‌های پر محتوا، تلاش نمائیم از به دام افتادن ناآگاهانه فرزندانم دردام سودجویان و همچنین سایت‌های غیر اخلاقی و مخالف با فرهنگ ایرانی اسلامی جلوگیری نمائیم.

سرهنگ اعتمادی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موارد اشاره شده تعدادی از آسیب‌های فضای مجازی دیگراز جمله بازی‌های رایانه‌ای خارجی مخرب می‌باشند که هدف بیشتر آن‌ها تخریب هویت و هنجار‌های نوجوانان و جوانان می‌باشد و آن‌ها را به افرادی پرخاشگر و افسرده تبدیل می‌کنند. وی با اشاره به خطرات جسمی و روحی بازی‌های یارانه‌ای تاکید کرد: بایستی فرزندان خود را به سمت بازی‌های فیزیکی و سنتی به جای بازی‌های رایانه‌ای هدایت کرد تا روح و جسم آن‌ها به صورت متعادل رشد نمایند.

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی در پایان ضمن معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.CyberPolice.ir گفت: شهروندان محترم با مشاهده موارد مجرمانه و مشکوک می‌توانند از طریق بخش ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا این موارد را گزارش نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترين ريسک حضور کودکان در شبکه‌های اجتماعی ارتباط با افراد غریبه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..