تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلزات اساسی مانع افت شاخص کل شدند

امروز ۸ اسفند با توجه به افزایش قیمت فلزات جهانی گروه فلزات اساسی در بورس تهران نیز مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و مانع از افت شاخص کل شدند

به گزارش شما نیوز؛ امروز بورس تهران تعداد ۶۵ هزار دفعه معامله بین فعالان این بازار صورت گرفت، که طی آن تعداد ۹۵۸ میلیون سهم به ارزش ۱۹۳ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. شاخص کل بورس با رشد کم ۲.۳ واحدی مواجه و در رقم ۹۸۱۰۰ واحد بسته شد. شاخص هم وزن بورس نیز همانند شاخص کل روندی مثبت داشته و با رشد ۱۲ واحد بیشتر از شاخص کل در رقم ۱۷۵۶۸ واحد بسته شد. در معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، و شرکت ارتباطات سیار ایران بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار بورس داشته اند و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.
در بازار فرابورس امروز تعداد ۳۱ هزار معامله انجام شد که طی آن ۲۳۸ میلیون سهم به ارزش ۱۴۳ میلیارد تومان داد و ستد شد. در این بازار شاخص آیفکس با افت ۲.۴ واحدی در رقم ۱۰۹۱ واحد بسته شد.

توقف و بازگشایی نمادها:
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های نیروکلر جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی-عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضاءهیئت مدیره، سیمان مازندران جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی -مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شدند..
نماد معاملاتی شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، متوقف گردید.
نماد معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران و صنایع‌ریخته‌گری‌ایران با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردیند.
نماد معاملاتی زنگان به دلیل نوسان قیمت بیش از ۲۰ درصد طی ۵ روز معاملاتی متوالی در نماد اصلی، متوقف شد.
نماد معاملاتی فولاد خوزستان (فخوز) پس از افشای اطلاعات با اهمیت و ارائه تعدیل مثبت ۱۲ درصدی، با قیمت ۴،۷۵۰ ریال و رشد ۳ درصدی به گردونه‌ی معاملات بازگشت.
نماد معاملاتی قند شیرین خراسان (قشرین) پس از شفاف سازی در خصوص تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، در حاشیه‌ی قیمتی صفرتابلو و با قیمت ۲۴،۵۰۲ ریال بازگشایی شد.
نماد معاملاتی رینگ سازی مشهد (خرینگ) پس از شفاف سازی در خصوص تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، با افت ۱.۴ درصدی و با قیمت ۱،۴۷۰ ریال به تابلوی معاملاتی بازگشت.
نماد معاملاتی داروسازی امین (دامین) پس از افشای اطلاعات با اهمیت و ارائه تعدیل مثبت ۱۸ درصدی، با رشد ۴.۵ درصدی و با قیمت ۱،۶۸۰ ریال بازگشایی شد.
نماد معاملاتی شرکت پاسان (شپاکسا) پس از افشای اطلاعات با اهمیت و ارائه تعدیل منفی ۲۳ درصدی، با افت ۱.۴ درصدی و با قیمت ۴،۳۰۳ ریال به گردونه‌ی معاملات بازگشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلزات اساسی مانع افت شاخص کل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..