تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه برق با دوره تحویل ماهانه فروردین ماه ۹۷ در بورس انرژی

روز جاری نیروگاه دماوند نخستین عرضه‌کننده کالای برق با دوره تحویل ماهانه فروردین ماه سال۹۷ در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی خواهد بود. همچنین روز گذشته در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر، قراردادهای سلف موازی استاندارد نماد «سمپنا ۹۷۱»، ۳۴ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

از سویی دیگر، در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی، در بازار گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پروژه و در نماد پرند بالغ بر یک میلیون گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش ۳ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

بازار برق

افزون بر این بازار برق بورس انرژی نیز شاهد معامله ۷۱ هزار قرارداد معادل ۹۵۲ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال بود. شایان ذکر است در روز گذشته، نمادهای بارپایه، کم باری و میان‌باری با متوسط قیمت ۲۶۰، ۲۲۰ و ۲۵۶ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

توقف و بازگشایی نمادها

گفتنی است، در آغاز جلسه معاملاتی روز گذشته، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۸ فرودین ماه ۹۷ گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۱ اسفند ۹۶ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آنها آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه برق با دوره تحویل ماهانه فروردین ماه ۹۷ در بورس انرژی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..