تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام خوراکی‌ها برای بیماری‌های مغز و اعصاب مناسب است؟

کدام خوراکی‌ها برای بیماری‌های مغز و اعصاب مناسب است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انواع مختلف "کدو" دارای خواص مختلفی است که در ادامه به بررسی برخی از این خواص بر اساس روایات و منابع طب سنتی می‌پردازیم.
ﺭﺳﻮﻝ‌الله(ص) فرمودند: ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﺳﺘﻴﺪ ﭼﻴﺰﻯ ﺑﭙﺰﻳﺪ، ﺍﺯ "ﻛﺪﻭ" ﺯﻳﺎﺩ ﺑﻬﺮه بجویید ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺩﻝِ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﻴﻦ ﺭﺍ ﺷﺎﺩ ﻣﻰ‌ﻛﻨﺪ. ﺑﺤﺎﺭﺍلاﻧﻮﺍﺭ، ﺝ66، ﺹ225، ﺡ2
کدو هم شامل کدو سبز و هم کدو تنبل می‌شود؛ مصرف کدو، جلوی عصبانیت را می‌گیرد و فرد به آرامش می‌رسد و کدو بهترین آرامش‌بخش است.
مصرف کدو برای کودکان بیش‌فعال و افرادی که اغلب عصبانی هستند و آرامش ندارند، بسیار مفید است همچنین کدو برای بیماری‌های مغز و اعصاب مانند ام‌اس نیز مفید است.
البته باید توجه داشت در روایات از بریدن سر کدو تنبل نهی شده است.
همچنین حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند: ﻛﺪﻭ ﺑﺨﻮﺭﻳﺪ ﻛﻪ ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﻰ‌ﺩﺍﻧﺴﺖ ﺩﺭﺧﺘﻰ سبک‌ﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ، ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻯ ﺑﺮﺍﺩﺭﻡ ﻳﻮﻧﺲ ﻣﻰ‌ﺭﻭﻳﺎﻧﺪ؛ ﻫﺮﮔﺎه ﻛﺴﻰ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺭﺷﻰ ﻣﻰ‌ﺳﺎﺯﺩ، ﺩﺭ ﺁﻥ ﻛﺪﻭﻯ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﺮﻳﺰﺩ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺁﻥ ﻣﻐﺰ ﻭ ﻋﻘﻞ ﺭﺍ ﻣﻰ‌ﺍﻓﺰﺍﻳﺪ.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/

خوراکی های آرام بخش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام خوراکی‌ها برای بیماری‌های مغز و اعصاب مناسب است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..