تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسوایی در برجسته‌ترین دانشگاه نظامی آمریکا

به گزارش شمانیوز مقام‌های آمریکایی تحقیق درباره استفاده از مواد مخدر در دانشگاه نیروی دریایی این کشور واقع در آناپولیس را آغاز کرده‌اند.

به نوشته وبگاه «نیوی تایمز» مسئولان تیم تحقیق در گزارش‌های خود تاکنون تنها نوع سوءرفتار‌ها را منتشر ساخته‌اند.

در بیانیه تیم تحقیقاتی نیروی دریایی آمریکا به طور آشکار نوع مواد مخدر و تعداد دانشجویان دخیل در این مسئله اشاره نشده است.

«فاکس نیوز»، دیگر رسانه آمریکایی در گزارشی در این زمینه نوشت که سه دانشجوی دانشگاه نیروی دریایی آمریکا متهم هستند که در امر خرید و فروش «کوکائین»، «ال. اس .دی » و دیگر مواد آرام بخش غیرمجاز از طریق شبکه‌های اینترنتی غیر قانونی موسم به «دارک وب» که افراد ناشناس آن را هدایت می‌کنند، فعالیت داشته‌اند.

فاکس نیوز گزارش داد که این افراد در داد و ستد مواد مخدر از ارز رمزی «بیت‌کویین» استفاده کرده‌اند.

در بیانیه دانشگاه دریایی آمریکا که برای خبرگزاری «آسوشیتدپرس» ارسال شده ، آمده است که تحقیق‌ها در این زمینه از 2 ماه و نیم قبل آغاز شده بود.

آکادمی نیروی دریایی آمریکا، از برجسته‌ترین دانشگاه‌های نظامی این کشور در شهر آناپولیس در مریلند است.

نمایی از آکادمی نیروی دریایی امریکا

چندی قبل نیز در خبری مشابه مشخص شد ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا تحقیق درباره چند ملوان این کشور را که در ژاپن به خرید و فروش مواد مخدر متهم هستند، آغاز کرده است.

روزنامه «وال استریت ژورنال» در همین رابطه از انجام تحقیق درباره دستکم 24 ملوان متهم به خرید، فروش و مصرف مواد مخدر چون «ال .اس. دی» و قرص‌های روانگردان در ژاپن خبر داد.

این روزنامه در خبر خود نوشت که نیروی دریایی درحال بررسی این موضوع است که آیا ملوانان آمریکایی مواد مخدر را به صورت آنلاین خرید و فروش کرده و آن‌ها را به اهالی محلی فروخته‌اند یا خیر.

سخنگوی ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در ژاپن در واکنش به این مسئله گفت: «نیروی دریایی به هیچ وجه مصرف مواد مخدر را تحمل نمی‌کند و تمامی اتهام‌ها درباره سوء استفاده ملوانان، غیرنظامیان نیروی دریایی و اعضای خانواده آن‌ها را بسیار جدی می‌گیرد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسوایی در برجسته‌ترین دانشگاه نظامی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..