تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک زومیت به نوکیا 8110

نوکیا ۸۱۱۰، یکی از جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه MWC 2018 بود که در ادامه نگاهی نزدیک به آن خواهیم داشت.

نوکیا سورپرایز جذابی را با خود به کنگره‌ی موبایل بارسلونا ۲۰۱۸ آورده بود. یکی از قدیمی‌ترین برند‌های دنیای موبایل، پس از تولید و احیای مجدد نوکیا ۳۳۱۰، اکنون گوشی‌ دوست‌داشتنی ۸۱۱۰ را نیز پس از ۲۲ سال به بازار باز می‌گرداند. 

نوکیا ۸۱۱۰/nokia 8110

نوکیا 8110

قطعا علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند با نوکیا ۸۱۱۰ کاملا آشنایی دارند. محصولی که پس از استفاده‌ی آن توسط نئو، شخصیت اصلی فیلم ماتریکس، به شهرت زیادی دست یافت. حال نوکیا ۸۱۱۰ جدید نیز همانند روند پیشین به کار گرفته شده در ۳۳۱۰، همان زبان طراحی قدیمی را با تلفیق المان‌های مدرن به همراه دارد تا شاهد محصولی دوست‌داشتنی و نوستالژی باشیم. 

نوکیا ۸۱۱۰ از طراحی منحنی بهره می‌برد تا در دست گرفتن گوشی بیش از پیش ساده شود. بدنه‌ی پلی‌کربنات با رنگ مات در کنار صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچی و رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل نیز به جذابیت بصری این گوشی افزوده است. اسلایدر بخش پایینی گوشی که اصلی‌ترین مولفه‌ی آن به شمار می‌رود، مکانیزم بسیار خوبی دارد و به راحتی با یک انگشت و به نرمی حرکت خواهد کرد. البته متاسفانه در این گوشی خبری از حرکت سریع و جذاب پوشش بخش کیبورد نوکیا ۸۱۱۰ اصیل در فیلم ماتریکس، نیست.

نوکیا تنها به بروزرسانی ظاهر این گوشی نپرداخته و ۸۱۱۰ از نسل چهارم شبکه‌ی ارتباطی نیز پشتیبانی می‌کند. شاید در نگاه اول تجهیز به این شبکه‌ی ارتباطی برای محصولی بدون نمایشگری بزرگ چندان عاقلانه به نظر نرسد، اما در کنار استفاده از قابلیت‌های اصلی تماس و مکالمات صوتی، می‌توان از آن به عنوانی مودمی 4G و همراه بهره برد. البته نوکیا ۸۱۱۰ ۴جی، تنها به عنوان یک فیچرفون کاربری نخواهد داشت و سیستم عامل KaiOS‌ این گوشی امکان استفاده از برخی اپلیکیشن‌های ضروری مانند نقشه‌های گوگل، دستیار صوتی گوگل، فیسبوک و توئیتر را خواهد داشت. شاید در آینده‌ی نه چندان دور پیام‌رسان‌ها نیز به فروشگاه اپلیکیشن‌های این سیستم‌عامل راه یابند. بازی Snake‌ نیز به صورت پیش‌فرض روی نوکیا ۸۱۱۰ در دسترس کاربران خواهد بود.

در بخش سخت‌افزار، نوکیا ۸۱۱۰ از پردازنده‌ی ابتدایی و دوهسته‌ای اسنپدراگون ۲۰۵ در کنار ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. باتری با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین توان مورد نیاز گوشی را بر عهده دارد که به گفته‌ی مدیران اچ‌ام‌دی گلوبال، نوکیا ۸۱۱۰ ۱۷ روز در حالت آماده‌به کار (استندبای) یا ۹ ساعت مکالمه شارژدهی خواهد داشت.

دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی، امکان استفاده از دو سیم‌کارت، بدنه‌ی مجهز به استاندارد IP52 و مقاوم در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار، وای‌فای، بلوتوث، رادیو، جی‌پی‌اس، از دیگر قابلیت‌های نوکیا ۸۱۱۰ هستند.

نوکیا ۸۱۱۰ با قیمت ۷۹ یورو و در رنگ‌های زرد و مشکی از ماه آینده میلادی به فروش خواهد رسید. 

نوکیا ۸۱۱۰/nokia 8110

نوکیا ۸۱۱۰/nokia 8110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک زومیت به نوکیا 8110»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..