تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به نوکیا 6 جدید و نوکیا 7 پلاس

HMD در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۵ گوشی جدید معرفی کرده است که در این مطلب نگاهی نزدیکی به دو مورد از آن‌ها خواهیم داشت.

مقالات مرتبط:

به نظر‌ می‌رسد نوکیا، به عنوان برندی که بسیاری از کاربران روزهای اوج آن را به چشم دیده‌‌اند به دنبال بازیابی گذشته‌ی خود است. HMD پیش از شروع MWC وعده‌ی حضور  پر رنگ در این گردهمایی بزرگ را داده بود و این مساله را با معرفی ۵ گوشی در اولین روز این رویداد ثابت کرد. نسخه‌‌ی جدید نوکیا ۶ در کنار گوشی نوکیا ۷ پلاس در کنار نوکیا ۸ سیروکو مهم‌ترین گوشی‌های معرفی شده در کنفرانس نوکیا بودند. نوکیا ۶ جدید با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برچسب قمیت ۳۴۳ دلاری خواهد داشت. 

نوکیا ۷ پلاس به عنوان اولین گوشی HMD با نمایشگر ۱۸ به ۹ را باید مورد انتظارترین گوشی نوکیا پیش از شروع MWC دانست. این گوشی نمایشگر فول‌اچ‌دی پلاس دارد و بدنه‌ی آن فلزی با روکش سرامیک‌گونه است. نوکیا تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ را برای این گوشی برگزیده است. دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی در کنار باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید نوکیا به شمار می‌روند. با نگاه نزدیک ویدئویی زومیت به این دو محصول جدید همراه باشید:

تماشا در یوتیوب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به نوکیا 6 جدید و نوکیا 7 پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..