تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باخت عجیب قاتل استقلال

باخت 3-1 العین صدرنشین لیگ امارات به الشارجه کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

به گزارش شما نیوز: باخت 3-1 العین صدرنشین لیگ امارات به الشارجه کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد. این تیم که هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال است، در هفته‎های اخیر نتایج خوبی نگرفته است. عجیب این که در باخت شنبه شب به الشارجه تیم ششم جدول!

همه ستاره‌های العین به جز مارکوس برگ در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند. کایو، محمد و عمر عبدالرحمان، شیوتانی و شحات حسین از ابتدا در ترکیب قرار داشتند و احمد خلیل و مارکوس برگ هم در نیمه دوم به میدان آمدند. اما با حضور این دو بازیکن و تکمیل ترکیب اصلی العین، نتیجه مساوی 1-1 به باخت 3-1 تبدیل شد!

العین دو هفته پیش در جام حذفی با باخت به الوحده حذف شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم دو مساوی مقابل الهلال و الریان کسب کرده است. این تیم پنجشنبه شب در لیگ امارات دوباره باید رودرروی الوحده‌ای قرار بگیرد که با یک امتیاز کمتر از این تیم در رده دوم جدول لیگ قرار دارد.

پارس نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باخت عجیب قاتل استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..