تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها برای فرزندانشان

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ستاره ها نه تنها برای خود، بلکه برای فرزندانشان نیز هزینه های گزافی را می پردازند. به عنوان مثال کودکانی چون بلو آیوی، نورث وست یا سوری کروز، از بچه های مرفهی هستند که هر چه بخواهند برایشان در کمترین زمان ممکن، فراهم می شود. اگر دوست دارید با گران ترین هدایایی که ستاره ها به فرزندانشان می دهند آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بلو آیویجی

جی زی و بیانسه برای فرزند اولشان، بلو آیوی، سنگ تمام گذاشتند. به عنوان مثال، آنها برای سیسمونی او یک کالسکه الماس نشان به همراه یک اسب چوبی 600000 دلاری، هدیه دادند. شاید دلیل اینهمه افراط این بود که آنها برای تولد اولین فرزندشان هیجان داشتند و نمی دانستند که چگونه شادی خود را نشان دهند. هر چه بلو آیوی بزرگ تر شد، هدیه های او نیز گران قیمت تر شد. به عنوان مثال برای جشن تولد یک سالگی اش، او یک عروسک باربی 80000 دلاری هدیه گرفت که با الماس تزیین شده بود. آیا واقعا بلو آیوی می تواند با این عروسک بازی کند؟!

هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها به فرزندانشان

 سوری کروز

 تام کروز و کیتی هولمز از خرج کردن برای تنها فرزندشان لذت می بردند. سوری آنقدر عروسک، لباس و جواهرات لاکچری داشت که در باور هیچکس نمی گنجید. یکی از بهترین هدیه هایی که او از پدر و مادرش دریافت کرد، یک خانه بازی بود که 24000 دلار می ارزید. این خانه گاراژ، الکتریسیته، لامپ و شیرهای واقعی آب داشت، از این رو کروز می توانست در آن زندگی کند.

علاوه بر خانه، آنها یک ماشین کوچک مرسدس بنز نیز برای او خریدند تا در حیاط خانه اش پارک کند. این ستاره خردسال، لباس هایی که به تن می کند نیز از بهترین برندها تهیه شده است. او در این سن کم امکاناتی دارد که هنوز بسیاری از مردم در سنین بالاتر هم قادر به خرید آنها نیستند. 

هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها به فرزندانشان

  کیم کارداشیان و کانیه وست

خانواده کارداشیان یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان است، از این رو تعجبی ندارد که برای فرزندانشان هزینه های گزافی بپردازند. نورث وست، فرزند کیم کارداشیان و کانیه وست، در حال حاضر یکی از مرفه ترین کودکان جهان است. او هر چه بخواهد، برایش فراهم است. اسباب بازی هایی که او دارد آنقدر لاکچری است که اکثر ما از پس خرید آن بر نمی آییم. به عنوان مثال او یک اسب اسباب بازی که با جواهرات سواروسکی دیزاین شده به قیمت 137000 دلار یا یک عروسک خرسی از برند لویی ویتون به قیمت 170000 دلار دارد. زمانی که او 6 ماهه بود، یک ماشین لامبورگینی کوچک اما دقیقا شبیه به ماشین پدرش، هدیه گرفت که هزاران دلار می ارزید. تصور کنید کودکی که در 6 ماهگی هدیه ای به این گران قیمتی بگیرد، در سن های بالاتر چه انتظاراتی از پدر و مادرش خواهد داشت.

هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها به فرزندانشان

 شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

خانواده های سلطنتی خودشان را مستحق بهترین ها می دانند، دقیقا آنچه کیت و میدلتون و شاهزاده ویلیام هستند. آنها برای فرزندانشان یک خانه بازی به قیمت 20000 دلار خریدند. این خانه آنقدر بزرگ و لاکچری است که شاهزاده جرج کوچک می تواند دوستانش را در آنجا به صرف نوشیدن چای دعوت کند. خواهر او، پرنس شارلوت نیز یک جغجغه طلا به ارزش 40000 دلار، به مناسبت غسل تعمیدش، هدیه گرفت. از آنجا که والت دیزنی نیز برای تمام کودکان جذاب است، کیت و شاهزاده ویلیام یک تابلوی نقاشی از سفید برفی را به قیمت 200000 دلار برای فرزندانشان خریدند. کودکی که در این سن هدیه هایی به این گرانی دریافت می کند، در بزرگسالی چه چیزی دریافت خواهد کرد؟!

هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها به فرزندانشان

 دیوید بکهام

بروکلین، رومئو، کروز و هارپر، با وجود داشتن پدر و مادری ثروتمند مانند دیوید و ویکتوریا بکهام، هر چه بخواهند برایشان فراهم است. به عنوان مثال آنها برای فرزندانشان یک خانه بازی بزرگ به قیمت 200000 دلار ساختند که بیشتر شبیه قصر است تا یک خانه بازی برای کودکان. علاوه بر این، آنها یک خانه درختی کاملا مجهز، شامل اسباب بازی، لباس، ماشین و جواهرات، به فرزندانشان هدیه داند. از وسایل بازی لاکچری آنها که بگذریم، لباس هایی که آنها به تن می کنند نیز از بهترین برندها انتخاب شده که البته طبیعی است که این زوج مشهوری که در حال حاضر در دنیای مد و فشن حرف اول را می زنند، فرزندان خوش تیپی نیز داشته باشند.

هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها به فرزندانشان

 جنیفر لوپز

فرزندان دوقلوی جنیفر لوپز و مارک آنتونی، حتی قبل از تولد، هدیه های گران قیمت خود را دریافت کردند. جنیفر اتاق آنها را با عروسک های جواهر نشان تزیین کرد و تخت خوابشان را با مرغوب ترین پارچه های موجود در جهان پوشاند. اگر چه ستاره های دیگر به اسب چوبی برای فرزندانشان قانع بودند اما جنیفر برای هر کدام از آنها یک کره اسب واقعی خرید. آنها همیشه بهترین لباس ها را به تن دارند و هر چند وقت یک بار برای خرید به پاریس می روند. به عنوان مثال کیفی که دختر جنیفر، اما، به دست دارد، 2100 دلار می ارزد.

هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها به فرزندانشان

 کورتنی کارداشیان

کورتنی هم مانند خواهرش کیم کارداشیان، در خرج کردن برای فرزندانشان افراطی عمل می کند. هم او و هم شوهرش، اسکات دیسیک، عاشق ماشین اند، از این رو برای فرزندانشان نیز کلکسیونی از بهترین برندهای ماشین های بچه گانه را خریده اند، به طوری که حیاط آنها شبیه به نمایشگاه ماشین شده است. روزهای کریسمس نیز از آن روزهای خاصی است که این خانواده در خرید هدیه زیاده روی می کنند. اگر به زیر درخت کریسمس آنها نگاهی بیاندازید، هدیه های گران قیمتی مانند ماشین، درام، فوتبال دستی و... را مشاهده خواهید کرد.

هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها به فرزندانشان

 آرادیا باچان و آیشواریا رای

آرادیا باچان و آیشواریا رای برای تولد یک سالگی فرزندشان یک ماشین به ارزش 38790 دلار و یک خانه در دبی به قیمت 540 میلیون دلار خریدند. این زوج، به جای این که پولشان را خرج اسباب بازی های گران قیمت کنند، برای آینده او سرمایه گذاری کردند. برای تولد 4 سالگی نیز، او یک Audi A8به قیمت 250 میلیون دلار هدیه گرفت. تصور کنید که او در سن 6 سالگی، 3 ماشین لوکس داشت. به نظر شما او برای تولد 18 سالگی اش چه هدیه دریافت خواهد کرد؟

هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها به فرزندانشان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدایای گران‎قیمت هالیوودی‌ها برای فرزندانشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..