تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تند بازیگر پیشکسوت درباره اظهارات اخیر لیلا حاتمی

انتقاد تند بازیگر پیشکسوت درباره اظهارات اخیر لیلا حاتمیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت کشور، به اظهارات اخیر لیلا حاتمی در جشنواره بین‌المللی برلین واکنش نشان داد. 

لیلا حاتمی بازیگر معروف و دختر مرحوم علی حاتمی فیلم‌ساز ماندگار کشورمان، پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین طی نشستی که با خبرنگاران رسانه‌های مختلف داشت به زبان نه چندان مسلط انگلیسی درباره اغتشاشات اخیر در ایران اظهار نظر کرد و افزود نسبت به اقدامات نیروهای امنیتی در جهت کنترل آشوب و حفظ آرامش احساس شرمندگی می‌کند. 

این اظهارات نسنجیده لیلا حاتمی در مقابل صدها رسانه خارجی خصوصا آنهایی که تلاش می‌کنند تا با افزایش تحریم‌ها  و اعمال فشار عرصه را برای ایران تنگ کنند، با واکنش‌ها بسیاری از سوی کاربران مواجه شد. 

پروانه معصومی از پیشکسوتان عرصه بازیگری از جمله افرادی است که به این موضوع واکنش نشان داد و اظهارات لیلا حاتمی را به شدت محکوم کرد. 

معصومی گفت: " خانم لیلا حاتمی! مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می دهند؟ اینجا که در اعتراضات 4 نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می کنند خیلی به مردمشان احترام می گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده اند. من که از این کار ایشان خوشم نیامد. کاش هرگز از این کارشان با خبر نمی شدم. خواهش می کنم کسانی که حرفی می خواهند بزنند و خارج از ایران هستند، بدانند که در ایران زندگی می کنند و ایرانی هستند. کوچک کردن ایران به این شکل که این خانم گفتند باعث کوچک کردن خودشان است. اگر دوست ندارند بروند جای دیگر زندگی کنند. " 

انتهای پیام/

واکنش پروانه معصومی به اظهارات لیلا حاتمی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تند بازیگر پیشکسوت درباره اظهارات اخیر لیلا حاتمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..