تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات کامل نحوه بلیت‌فروشی دربی / شروع قیمت‌ها از ۱۵ هزار تومان

بلیت فروشی دربی هشتاد و ششم پایتخت که به میزبانی استقلال برگزار می شود به دو صورت پیش فروش و حضوری انجام می شود

به گزارش شمانیوز، دربی هشتاد و ششم پنجشنبه ۱۰ اسفندماه، ساعت ۱۵:۴۵ به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

با هماهنگی انجام شده با باشگاه استقلال هواداران دو تیم می توانند از روز چهارشنبه ۹۶/۱۲/۰۹ ساعت ۸ صبح با حضور در شعب موسسه اعتباری کوثر در تهران نسبت به خرید بلیت هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت اقدام کنند.

به گفته فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برای این بازی نزدیک به ۶۰ هزار بلیت تهیه شده که از این ۶۰ هزار بلیت، ۳۰ هزار بلیت در شعب موسسه کوثر به فروش می‌رسد و ۳۰ هزار بلیت هم در ورزشگاه فروخته می‌شود.

بلیت‌ها با قیمت‌های ۲۵ هزار تومان برای جایگاه، ۲۰ هزار تومان برای روبرو جایگاه و ۱۵ هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات کامل نحوه بلیت‌فروشی دربی / شروع قیمت‌ها از ۱۵ هزار تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..