تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان کم درآمد

بانک قرض الحسنه مهرایران طی انعقاد تفاهمنامه ای با اتحادیه شرکتهاي تعاوني روستايي اقليد در استان فارس، به روستائيان کم درآمد تسهيلات قرض الحسنه پرداخت مي کند.

به گزارش شمانیوز، بحث اشتغال و افزایش درآمد خانوار روستایي، جزو اولويت‌هاي دولت است و بانک قرض الحسنه مهرايران طي امضاي سند همکاري با اتحاديه شرکتهاي تعاوني روستايي اقليد در اين راستا گامهاي موثري با هدف كاهش بيكاري و رونق اشتغال در مناطق روستايي برداشته است.
مختاری مدیرشعب استان فارس در نشست مشترکی که با حضور مدیران اتحاديه شرکتهاي تعاوني روستايي اقليد برگزار شد، گفت: رفع مشکلات روستائيان و اقشار كم درآمد و آسيب پذير جامعه همواره از دغدغه هاي اصلي مديران بانك قرض الحسنه مهرايران بوده و خدمت رساني به اين قشر نه تنها يك وظيفه، بلكه افتخاري است كه با توجه به اجر معنوي آن كاركنان اين بانك شده است.
در ادامه، علوی مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاوني روستايي اقليد ضمن قدرداني از اقدامات بانک قرض الحسنه مهرايران گفت : اين بانک در دستگيري از نيازمندان و روستائيان پيشتاز سيستم بانکي مي باشد و به هيچ عنوان نمي توان از نقش پررنگ خدمات آن چشم پوشي كرد.
در پایان، علوی اظهار امیدواری کرد که با شروع همکاري هاي دوجانبه بتوان طيف گسترده ايي از روستائيان را از وام هاي قرض الحسنه بهره مند نمود. وي تعداد کثير تعاوني هاي روستايي در شهرستان اقليد را به عنوان فرصتي بالقوه براي استحكام هرچه بيشتر همكاري هاي دوجانبه با بانك قرض الحسنه مهرايران برشمرد.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان کم درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..