تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه بسیار مهم بیمه زندگی خاورمیانه در خصوص پیش‌گیری از کلاهبرداری افراد سودجو

بیمه زندگی خاورمیانه در خصوص پیش‌گیری از کلاهبرداری افراد سودجو اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش شمانیوز: بیمه زندگی خاورمیانه در خصوص پیش‌گیری از کلاهبرداری افراد سودجو اطلاعیه صادر کرد.

به اطلاع می‌رساند پیرو گزارش‌های ارسالی توسط نمایندگان و مدیران محترم فروش، در روزهای اخیر فردی با سوء‌استفاده از نام آقای حمید دادپوری، مدیر محترم امور مالی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با تعدادی از همکاران شبکه فروش تماس گرفته و با اعلام واریز کارمزد مازاد از طرف شرکت و ضرورت عودت وجه مربوطه به یک شماره کارت متفرقه، اقدام به مطالبه وجوهی نموده است.

لذا بدینوسیله به استحضار می‌رساند که تنها راه ارتباط مالی شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با همکاران شبکه فروش فقط از طریق شماره حساب شرکت به شماره
1007-10-810-707072226 نزد بانک خاورمیانه می‌باشد و هرگونه تماس و ارتباط امورمالی صرفاً از طریق امور شعب و نمایندگان با همکاران شبکه فروش انجام خواهد شد.
بنابراین از همه همکاران شبکه فروش درخواست می‌شود در صورت برقراری تماس‌های اینگونه، از هرگونه واریز وجه به غیر از حساب اعلام شده فوق، جداً خودداری کرده و همچنین اطلاعاتِ تماس گیرنده از قبیل نام، نام‌خانوادگی و شماره همراه یا ثابت مربوطه را برای پیگیری‌های حقوقی دریافت و به امور شعب و نمایندگان شرکت از طریق شماره تلفن 41363028 - 021 اطلاع‌رسانی فرمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه بسیار مهم بیمه زندگی خاورمیانه در خصوص پیش‌گیری از کلاهبرداری افراد سودجو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..