تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع بندی روز اول نمایشگاه MWC 2018

اولین روز از کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2018) میزبان کنفرانس‌های مهمی بود که از آن جمله‌ می‌توان به مراسم رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در کنار تبلت‌های هواوی و همچنین مراسم نوکیا اشاره کرد.

دیروز شاهد برگزاری اولین روز از کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2018) بودیم که میزان کنفرانس‌های متفاوتی بود. طی روز اول برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا، کمپانی‌های مختلفی از محصولات جدید خود رونمایی کردند که از جمله‌ی مهم‌ترین کنفرانس‌های برگزارشده باید به نشست‌های سامسونگ، هواوی و نوکیا اشاره کرد.

سامسونگ روز گذشته طی مراسم خود از نسل جدید پرچم‌دارانش، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی کرد که نگاه نزدیکی به آن داشتیم. هواوی در کنفرانس خود از گوشی‌ هوشمند جدیدی رونمایی نکرد؛ اما سه تبلت جدید با نام مدیاپد ام ۵ و ام ۵ پرو را در کنار لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو رونمایی کرد.

اچ‌ام‌دی گلوبال نیز با دست پری به بارسلونا آمده بود. این کمپانی نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را رونمایی کرد. نوکیا وان، نوکیا ۶، نوکیا ۷ پلاس و نوکیا ۸ سیروکو را باید نسل جدید گوشی‌های هوشمند نوکیا خواند که در کنار گوشی نوکیا ۸۸۱۰ و در آینده‌ی نزدیک راهی بازار خواهند شد.

در ادامه می‌توانید تمام اخبار، مقالات و نگاه نزدیک به محصولات جدید رونمایی‌شده در اولین روز از برگزاری MWC 2018 را در ادامه مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع بندی روز اول نمایشگاه MWC 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..