تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمدار سونی به نام Xperia XZ2 معرفی شد

پرچمدار سونی به نام Xperia XZ2 معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه MWC که به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد سالانه برای معرفی گوشی‌های پرچمدار شناخته می‌شود، از روز گذشته آغاز شده است. سونی طبق برنامه اعلام شده، دقایقی پیش از محصول جدیدش به نام Xperia XZ2 پرده‌برداری کرد.

Xperia XZ2 با صفحه نمایش 5.7 اینچی و کشیده 18:9 با حاشیه‌های باریک‌تر نسبت به نسل قبل طراحی شده و رزولوشن نمایشگر آن Full HD است. این گوشی همچنین به تراشه 845 اسنپدارگون مجهز شده است.

دکمه‌های فیزیکی از پنل جلویی این گوشی حذف شده و حسگر اثر انگشت به پنل پشتی انتقال یافته است. Xperia XZ2 از دوربین 19 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 بهره می‌برد. همچنین این دوربین دارای فوکوس خودکار است و به 2 فلاش مجهز شده است.

دوربین پرچمدار جدید سونی می تواند ویدئوهای HDR را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ثبت کند و با بهره گیری از قابلیت Steady Shot لرزش دست را از تصاویر و ویدئو ها حذف کند. این گوشی به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی مجهز شده که می‌تواند ویدیوهای سلفی 1080p و همچنین تصاویر 3 بعدی از چهره ثبت کند. صدا در این گوشی به صورت استریو ثبت می‌شود.

پرچمدار سونی به نام Xperia XZ2 معرفی شد

انتهای پیام/

معرفی گوشی Xperia XZ2



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمدار سونی به نام Xperia XZ2 معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..