تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب داستان شبح قنات منتشر شد

شبح قنات

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داستان کوتاه با وجود اینکه امروزه در میان نویسندگان ایرانی کمتر محل توجه و طبع‌آزمایی است، اما کماکان یکی از جدی‌ترین محل‌های ظهور و بروز اندیشه‌ها، آداب و رسوم و باورهای بومی ایرانی در قالب و نمای داستانی است. ظرفیت بالای تأثیرگذاری این قالب و ژانر داستانی است که می‌تواند مخاطب را چنان در چنبره خود درآورد که برای بیان حرف‌های تازه در موضوعات مختلف همچنان می‌بایست به این قالب تمسک جست.

مجموعه داستان «شبح قنات» نیز با تکیه بر همین مسئله به سراغ مخاطب رفته است و سعی کرده موضوعاتی هرچند باریک و یا کمتر مورد توجه قرار گرفته را در قالب داستان بار دیگر برای مخاطب خود محل اعتنا قرار دهد.

پایه داستان‌های این مجموعه نگاهی به باورها و اعتقادات تنیده شده با ساختارهای زیست اجتماعی مردمان ایران است که کماکان زیست بومی منحصر به فرد برای خود قائل هستند.

فاطمه رضایی برفوئیه در این مجموعه خود را بسیار مقید به داستان‌گویی و تکیه بر سنت‌های ظریف حکایت‌پردازی می‌داند. او در شخصیت‌پردازی مخاطب خود را با پرتره‌ای کامل از افرادی روبرو می‌کند که ذهنیتی مشخص دارند و قرار است، پیام داستان را در قالب رویداد و یا اتفاقی که مسبب آن هستند بدون هیچ حاشیه بیان کنند.

«شبح قنات» با تکیه بر چنین ویژگی‌هایی، داستان‌هایی شرافتمند و پرحرف را در خود گردآوری کرده است که خوانش آن در بسیاری از اوقات و برای مخاطبان بسیاری لذت بخش و قابل تامل خواهد بود.

انتشارات کتاب نیستان مجموعه داستان «شبح قنات» را در 188 صفحه با قیمت 9000 تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/

انتشار داستان كوتاه شبح قنات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب داستان شبح قنات منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..