تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی جدید کتاب‌خانه روستایی؛ هدیه خیر لرستانی به کانون

خودروی جدید کتاب‌خانه روستایی، هدیه خیر لرستانی به کانون

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد طولابی خیّر لرستانی دوستدار فرهنگ و ادب، یک دستگاه خودرو برای نوسازی کتابخانه سیار روستایی خرم‌آباد به اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان اهدا کرد.

محمدجوادمحمدی مدیر کل کانون لرستان با اعلام این خبر گفت: به دلیل اینکه خودروی مینی‌بوس سیار روستایی کانون بیش از بیست سال به کودکان و نوجوانان روستاها و حاشیه شهر خرم‌آباد خدمات فرهنگی ارائه کرده و دچار فرسودگی زیادی شده است و دیگر قادر به خدمت‌رسانی نیست، این خودروی اهدایی جایگزین آن مینی‌بوس خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس با رایزنی‌هایی که صورت گرفت دکتر محمدطولابی از فرهنگ‌دوستان خرم‌آبادی یک دستگاه وانت آریسان را به کانون اهداء کرد تا فعالیت این کتاب‌خانه از سر گرفته شود.

محمدی در ادامه ضمن قدردانی از حرکت ارزشمند این خیر لرستانی بیان داشت: اساس کار کانون بر پایه محبت، همدلی و مهربانی است و همه ما درقبال جامعه و کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگی مطالعه و کتاب‌خوانی مسئول هستیم.

وی اضافه کرد: دکتر طولابی طی بازدیدهایی که از فعالیت‌های کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون داشت و با توجه به دغدغه‌هایی که در زمینه توسعه‌ فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی وجود دارد، برای این اقدام فرهنگی پیشقدم شد.

انتهای پیام/

كتابخانه سيار لرستان نو شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی جدید کتاب‌خانه روستایی؛ هدیه خیر لرستانی به کانون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..