تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه بخش‌های وزارتخانه، فعالیت قرآنی را وظیفه اصلی خود بدانند

همه بخش‌های وزارتخانه، فعالیت قرآنی را وظیفه اصلی خود بدانندبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در این جلسه با تاکید بر این مطلب گفت: فعالیت‌های قرآنی این وزارتخانه نباید محدود به معاونت قرآن و عترت باشد و همه بخش‌های آن باید آن را به عنوان یکی از وظایف اصلی خود بدانند.

وی با اشاره به اقدامات این کمیسیون ادامه داد: فعالیت‌های شورایی منجر به نظم در کار‌ها می‌شود و نظم در جلسات کمیسیون، سیاستگذاری، نظارت، عدالت و مشارکت جمعی را پدید می‌آورد.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت نقش روسا و اعضای کارگروه‌های این کمیسیون تاکید کرد: نقش کارگروه‌های کمیسیون در تولید و تزریق محتوا مهم است؛ بنابراین تشکیل نشست‌های فصلی کمیسیون ضروری است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: روسا و اعضای کمیسیون شرکت در این جلسات را به عنوان یکی از وظایف خود بدانند و انجام فعالیت‌های قرآنی را در بخش‌های مربوط به خود تسری دهند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت جدی دنبال می‌شود، ادامه داد: کسانی که در این کمیسیون مسئولیت دارند باید مکمل فعالیت‌های قرآنی معاونت قرآن و عترت در بخش فعالیتی خود باشند.

صالحی در عین حال تصریح کرد: اگر بخواهیم کار قرآنی انجام بدهیم، دستگاه‌های مختلف باید با یکدیگر هم افزایی داشته باشند و آن را به عنوان کار اصلی در نظر بگیرند نه کار حاشیه ای.

در ابتدای این جلسه عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت ضمن ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی، گفت: سعی می‌کنیم جلسات این کمیسیون را به صورت متمرکز، همسان و هم راستا برگزار کنیم.

وی با اشاره به دستور جلسه این نشست، افزود: این کمیسیون دارای ٤ کارگروه قرآن و فعالیت‌های بین المللی، قرآن، نشر و تبلیغات، قرآن و هنر و کارگروه قرآن و رسانه است که ریاست هر یک از کارگروه‌ها بر عهده یکی از معاونت‌ها یا سازمان‌های مرتبط است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه بخش‌های وزارتخانه، فعالیت قرآنی را وظیفه اصلی خود بدانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..