تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان حمایت از بازی‌های PC برای حضور در بخش بازی‌های مستقل نمایشگاه گیمزکام 2018

فراخوان حمایت از بازی‌های PC برای حضور در بخش بازی‌های مستقل نمایشگاه گیمزکام 2018به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش Indie Arena Booth نمایشگاه گیمزکام محل مناسبی برای ارائه اثر به شرکت‌کنندگان و همچنین ناشران خارجی است. در این بخش از نمایشگاه عموما بازی‌های PC یا کنسولی ارائه می‌شوند.

در سال‌های اخیر این بخش از نمایشگاه گیمزکام به بزرگترین محل نمایش بازی‌های مستقل تبدیل شده است به‌طوری که در این بخش بیش از 80 بازی از 26 کشور دنیا از تیم‌های تازه‌کار تا ناشران مستقل امکان معرفی محصولاتشان را دارند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است حمایت‌های گسترده‌تر و بهینه‌تری برای حضور بازی‌سازان در نمایشگاه گیمزکام صورت بگیرد.

بازی‌سازانی که در حال حاضر در حال ساخت بازی‌های پریمیوم برای PC یا کنسول هستند، می‌توانند با پرکردن فرم زیر درخواست خود را برای بهره‌مندی از این حمایت ارسال نمایند.

به دلیل محدودیت‌های زمانی، شرکت‌های متقاضی تنها تا تاریخ ۷ اسفند فرصت دارند تا فرم را پر نمایند.

برای پر کردن فرم درخواست حمایت برای حضور در بخش بازی‌سازان مستقل نمایشگاه Gamescom 2018 اینجا کلیک کنید.

انتهای یام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان حمایت از بازی‌های PC برای حضور در بخش بازی‌های مستقل نمایشگاه گیمزکام 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..