تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به لپ‌تاپ میت بوک ایکس پرو هواوی

نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به لپ‌تاپ خوش‌ساخت میت‌بوک ایکس پرو هواوی که روز گذشته در رویداد این شرکت معرفی شد.

مقاله‌های مرتبط:

هواوی با هدف رقابت با محصولات بالارده‌ای همچون مک‌بوک پرو و سرفیس بوک، روز گذشته از لپ‌تاپی با نام میت‌بوک ایکس پرو رونمایی کرد، این لپ‌تاپ از ویژگی‌هایی همچون نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با رزولوشن ۲۰۰۰ × ۳۰۰۰ پیکسل، روشنایی ۴۵۰ نیتی و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱، پردازنده‌ی نسل هشتمی و چهار هسته‌ای اینتل، واحد پردازش گرافیکی مجزای MX150 در کنار طراحی زیبا بهره می‌برد و چینی‌ها موفق به جای دادن این سخت‌افزار قدرتمند درون بدنه‌ای باریک و سبک شده است. نمایندگان زومیت در رویداد MWC 2018، ویدیوی نگاه نزدیکی را از لپ‌تاپ خوش‌ساخت هواوی تهیه کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

تماشا در یوتیوب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به لپ‌تاپ میت بوک ایکس پرو هواوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..