تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گلکسی اس 9 تا ۴۰۰ گیگابایت از حافظه‌ی جانبی پشتیبانی می‌کند

برطبق گفته‌ی سامسونگ، پرچمداران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تا ۴۰۰ گیگابایت از حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند.

مقاله‌های مرتبط:

امروز سامسونگ در جریان گنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون، از پرچمداران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی کرد. برخلاف آنچه که در نسل پیشین شاهد آن بودیم، سامسونگ در پرچمداران امسال تغییری در طراحی اعمال نکرده و تنها به بهبود و اضافه‌کردن ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسنده کرده است. پرچمداران امسال سامسونگ در سه نسخه‌ی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده‌اند.

باتوجه به استفاده از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی در نسخه‌ی پایه پرچمداران امسالِ سامسونگ، امکان استفاده از حافظه‌های جانبی بسیار مهم و ضروری به‌نظر می‌رسد. از آنجایی که استفاده از سرویس‌های ابری به اینترنت پرسرعت نیازمند است، بسیاری از کاربران از فواید آن بی‌بهره می‌مانند و به‌ناچار مجبور به استفاده از حافظه‌های جانبی میکرو اس‌دی می‌شوند. 

حال سامسونگ با شناخت به این موضوع، امکان استفاده از حافظه‌های جانبی را در پرچمداران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس فراهم آورده است. پرچمداران امسال کره‌ای‌ها تا سقف ۴۰۰ گیگابایت از کارت‌های میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند. 

کارت‌های میکرو اس‌دی با ظرفیت ۴۰۰ گیگابایت از مدت‌ها قبل در بازار حضور دارد؛ اما تاکنون تنها تعداد معدودی از دستگاه‌ها از این مقدار پشتیبانی می‌کردند. حال باتوجه به اهمیت تصویربرداری موبایل و کیفیت رو‌به‌رشد دوربین‌ها، نیاز به فضای کافی بیشتر از هر زمان دیگری حس می‌شود. وجود چنین امکانی مسلماً برای کاربران نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی‌هوشمند، مزیتی مهم برشمرده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گلکسی اس 9 تا ۴۰۰ گیگابایت از حافظه‌ی جانبی پشتیبانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..