تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از نوکیا موزی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا / عکس

رونمایی از نوکیا موزی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا / عکس

فناوری اطلاعات > سخت افزار - پس از عرضه 3310 نوستالژیک، نوکیا امسال در MWC از دیگر گوشی نوستالژیک خود(نوکیا 8810) به نام نوکیا موزی رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، گوشی اسلایدی که به 1996 بر‌می‌گردد؛ در ماتریکس نیز استفاده و بسیار معروف شد. امروز کمپانی HMD Global، مالک برند نوکیا گوشی موزی را با پشتیبانی از 4G رونمایی کرد.{لینک}

گوشی نمایشگر رنگی داشته و مجهز به سیستم عامل Smart Feature OS است که تعداد محدودی اپلیکیشن مانند فیس بوک، ایمیل و البته Snake روی آن از قبل نصب شده است.

نمایشگر 2.4 اینچی از نوع QVGA، دوربین 2 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ دراگون 205، 512 مگابایت رم و 4 گیگ حافظه داخلی از مشخصات فنی نوکیا موزی است.

این گوشی به قیمت 79 یورو در ماه می 2018 عرضه خواهد شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از نوکیا موزی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..