تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز وحشت استقلال با نقص فنی

به گزارش شمانیوز: بازیکنان تیم استقلال خوزستان به‌دلیل نقص فنی پرواز هواپیمایی زاگرس بعد از سپری کردن یک پرواز ناموفق همراه با ترس و وحشت به فرودگاه مهرآباد بازگشتند.


بازیکنان و مربیان تیم استقلال خوزستان همراه با دیگر مسافران پرواز عصر امروز هواپیمایی زاگرس فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد اهواز ترک گفتند، اما پس از حدود نیم ساعت با توجه به تکان‌های شدید هواپیما ناچار شدند مسیر طی شده را به سمت فرودگاه مبدأ بازگردند.
خلبان پرواز به مسافران اعلام کرد که به دلیل نقص فنی ناچار است هواپیما را به تهران برگرداند و سرانجام موفق شد عملیات فرود در فرودگاه مبدأ را انجام دهد.


تعداد زیادی از مسافران از جمله اکثر بازیکنان استقلال خوزستان خواستار ترک پرواز و بازگشت از طریق زمینی به اهواز شده‌اند، اما مسئولان هواپیما از آن‌ها خواسته‌اند فعلا در اتوبوس فرودگاه در جنب هواپیمای در حال تعمیر باقی بمانند.


شهروندان عادی که در این پرواز ناموفق حضور داشتند و هم اینک به ناچار در اتوبوس فرودگاه منتظر تعیین تکلیف هستند، کلیپ‌هایی از پرواز مذکور را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و خواستار رسیدگی مسئولان امر به این وضعیت شده‌اند.


باید دید که در ساعات آینده چه شرایطی برای این هواپیمای در دست تعمیر ایجاد می‌شود و سرنوشت مسافران پرواز یکشنبه تهران - اهواز به کجا می‌انجامد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز وحشت استقلال با نقص فنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..