تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست نوه به خون پدربزرگش آلوده شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: نوه‌ای که اقدام به قتل پدر بزرگ خود کرده بود در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمانیوز: سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به وقوع یک فقره قتل در تاریخ ۳ اسفند ماه ۹۶ در یکی از محلات شهرستان دزفول بیان داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

وی افزود: قاتل به هویت (ا- ن) با ضربات جسم سخت از ناحیه سر پدر بزرگ ۶۱ ساله خود را به قتل رسانده و برای گمراه کردن پلیس، جسد را از پشت بام به حیاط پرتاب می‌کند.

سردار عباس زاده اذعان کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی به نحوه وقوع قتل بردند و قاتل را در کم‌تر از ۲۴ ساعت شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر نمودند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: قاتل در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، انگیزه خود را از قتل اختلاف عنوان کرد.
باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست نوه به خون پدربزرگش آلوده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..