تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام بسکتبالیست‌ها از عراق در سالن آزادی

در شبی که حضور بانوان در سالن آزادی بدون مشکل بود تیم ملی بسکتبال ایران توانست انتقام شکست دور رفت برابر عراق را بگیرد و گامی بلند به سمت جام جهانی ۲۰۱۹ بردارد.

به گزارش شمانیوز: تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از پنجره دوم انتخابی جام جهانی میزبان عراق بود و در این دیدار ۸۳ بر ۵۳ برنده شد و انتقام باخت در بازی رفت را گرفت.
تیم ملی ایران که پنجشنبه در آستانه، تیم ملی قزاقستان را برده بود با اینکه خستگی بسیاری از سفر به قزاقستان داشت توانست عراق را با نتیجه قاطع شکست دهد.

عراق بازی برابر ایران را خوب شروع کرد و تصمیم داشت دوباره آسمان خراش ها را غافلگیرکند. عراق کوارتر اول را هم ۲۲ بر ۲۱ برد اما این پایان برتری اش در مسابقه بود چرا که از کوارتر دوم ستاره های ایران توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سه کوارتر باقی مانده را با نتایج ۱۹ بر ۱۳، ۲۴ بر ۱۰ و ۱۹ بر ۸ به سود خود تمام کردند و برنده این دیدار شدند.

تیم ملی با این برد در صدر گروه چهارم باقی ماند و گامی بلند به سمت سهمیه جام جهانی بسکتبال در سال ۲۰۱۹ برداشت.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام بسکتبالیست‌ها از عراق در سالن آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..