تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زد تی ای از دو گوشی جدید از سری Blade رونمایی کرد

شرکت ZTE دقایقی پیش در جریان کنفرانس MWC 2018 از دو گوشی Blade V9 و Blade V9 Vita رونمایی کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

زدتی‌ای دو محصول جدید را به خانواده‌ی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی سری Blade اضافه کرد. این شرکت دقایقی پیش و در جریان کنفرانس MWC 2018 از Blade V9 و نسخه‌ی ارزان‌تر Blade V9 Vita رونمایی کرد. هردو مدل به اندروید خالص ۸.۱، دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه و نمایشگر ۱۸ به ۹ مجهز هستند. نرم‌افزار دوربین در هر دو گوشی ارتقاء پیدا کرده است که می‌تواند در ثبت تصاویر در نور کم عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد.

بلید وی ۹ نسبت به نسخه‌ی ویتا برتری‌هایی در طراحی و قابلیت‌ها دارد. این دستگاه به قابلیت تشخیص چهره مجهز است و کاربران می‌توانند قفل گوشی را به کمک این قابلیت باز کنند؛ هرچند که صرفا نگاه کردن به صفحه گوشی را آنلاک نخواهد کرد. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش بلید وی۹ بسیار باریک هستند و جنس قسمت پشتی گوشی از شیشه است.

زد تی ای Blade V9

در زیر ویژگی‌های کلی دو گوشی جدید زدتی‌ای را شاهد هستید:

بلید وی۹

نمایشگر ۵.۷ اینچی فول اچ‌دیسه گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی تا سقف ۲۵۶ گیگابایتپردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۴۵۰دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۶ و پنج مگاپیکسلیدوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلیباتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپردرگاه میکرو یواس‌بی و جک هدفونقیمت کمتر از ۳۰۰ دلار

بلید وی۹ ویتا

نمایشگر ۵.۴۵ اینچی اچ‌دی۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلیپردازنده‌ی کوالکام MSM8940دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و دو مگاپیکسلیدوربین جلوی هشت مگاپیکسلیباتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپردرگاه میکرو یواس‌بی و جک هدفونقیمت حدودی ۲۰۰ دلار

هر دو گوشی فوق نسبت به سایر گوشی‌های سری Blade پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و می‌توانند برای کسانی که دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه هستند انتخاب‌های خوبی باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زد تی ای از دو گوشی جدید از سری Blade رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..