تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 7 پلاس با نمایشگر ۶ اینچی ۱۸:۹ و ۴ گیگابایت رم معرفی شد

اچ‌ام‏‌دی گلوبال در جریان نمایشگاه MWC 2018، فبلت رده‌بالای نوکیا ۷ پلاس را با نمایشگر کشیده ۱۸:۹ معرفی کرده است.

به دنبال افشای اطلاعات و مشخصات فبلت جدید شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، این گوشی به‌صورت رسمی با نام تجاری نوکیا ۷ پلاس در MWC 2018 معرفی شده است. محصول جدید اچ‌ام‌دی به‌عنوان اولین گوشی با برند نوکیا عرضه خواهد شد که نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه، مشخصات سخت‌افزاری نوکیا ۷ با مدل جدید آن مقایسه شده است:

مشخصات / گوشی نوکیا 7نوکیا ۷ پلاسپردازندهاسنپدراگون ۶۳۰اسنپدراگون ۶۶۰سیستم‌عاملاندروید ۷.۱.۱اندروید اوریو ۸.۰حافظه‌ی رمچهار گیگابایت / شش گیگابایتچهار گیگابایتصفحه نمایشنمایشگر ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HDنمایشگر ۶.۰ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+محافظ صفحهکورنینگ گوریلا گلسکورنینگ گوریلا گلس ۳حافظه ذخیره‌سازی۶۴ گیگابایت۳۲ گیگابایت / ۶۴ گیگابایتmicroSDحداکثر ۱۲۸ گیگابایتحداکثر ۲۵۶ گیگابایتدوربین اصلی

۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0، فلاش LED دوگانه، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز

۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی با لنزهای زایس، فلاش LED دوگانه، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فازدوربین جلو

5 مگاپیکسلی، عکاسی هم‌زمان (Bothie Mode)

۱۶ مگاپیکسلی، عکاسی هم‌زمان (Bothie Mode)ارتباطات

بلوتوث ۵.۰، یواس‌بی نوع سی

بلوتوث ۵.۰، میکرو یواس‌بیسیم‌کارتنانو سیمنانو سیمباتری۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتضخامت۷.۹ میلی‌متررنگ‌هامشکی، سفید ماتمشکی و سفید

فبلت جدید نوکیا ۷ پلاس برخلاف نسخه استاندارد خود که تنها در چین عرضه می‌شود، به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با هشت هسته پردازشی کریو ۲۶۰ با فرکانس حداکثری ۲.۲ گیگاهرتز، قلب تپنده‌ی میان‌رده جدید اچ‌ام‌دی است؛ این تراشه از واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۱۲ استفاده می‌‌کند و مودم X12 LTE کوالکام، دست‌یابی به سرعت دریافت حداکثری ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه را امکان‌پذیر خواهد کرد و سرعت بارگذاری به ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

نوکیا 7 پلاس

مدل ۶ اینچی نوکیا ۷ از دوربین دوگانه استفاده می‌کند؛ در پنل پشتی، دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی واید و ۱۳ مگاپیکسلی تله جای دارند که توسط کارل زایس، بهبود پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه امکان بزرگ‌نمایی دو برابری به وسیله دوربین اصلی وجود دارد. اچ‌ام‌دی گلوبال برای گوشی جدیدش، اپلیکیشن Pro Camera را در نظر گرفته است که تنظیم پارامترهای مختلف دوربین را امکان‌پذیر می‌کند. برای ثبت تصاویر عکاسی سلفی، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر وجود دارد و می‌توانید از دوربین اصلی و دوربین سلفی به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید؛ این قابلیت با نام Bothie Mode معرفی شده است.

نوکیا 7 پلاس

آنچه باعث تمایز نوکیا ۷ پلاس از نسل قبل شده، طراحی دورنگ آن است؛ در رنگ مشکی و سفید، نوارهای طلایی‌رنگ وجود دارد و حتی لوگوی «نوکیا» با رنگ طلایی درج شده است. برخلاف مدل پایه که در دو نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت رم معرفی شده بود، نسخه جدید نوکیا ۷ تنها به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود و از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند؛ فضای ذخیره‌سازی را می‌توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD ارتقاء دهید. 

نوکیا 7 پلاس

گوشی جدید اچ‌ام‌دی از درگاه یواس‌بی نوع سی برخوردار است؛ این پورت برای اتصال شارژر یا تبادل اطلاعات کاربرد خواهد داشت. باتری با ظرفیت ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت از فناوری Quick Charge کوالکام پشتیبانی خواهد کرد و شارژ سریع امکان‌پذیر شده است. اچ‌ام‌دی گوبال جک هدفون را به فراموشی سپرده نشده است و می‌توانید هدفون‌های قدیمی را با جک صدا به گوشی نوکیا 7 پلاس متصل کنید. میان‌رده ۶ اینچی اچ‌ام‌دی، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، یعنی اندروید اوریو را اجرا خواهد کرد؛ از آنجایی‌که این مدل به‌عنوان یک گوشی تحت پروژه اندروید وان عرضه خواهد شد، رابط‌کاربری اندروید خالص دارد. قیمت نوکیا 7 پلاس،  ۳۹۹ یورو اعلام شده است. در حال‌ حاضر جزئیات بیشتری از مدل جدید نوکیا ۷ وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 7 پلاس با نمایشگر ۶ اینچی ۱۸:۹ و ۴ گیگابایت رم معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..