تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی تبلت ۱۰.۸ اینچی مدیاپد ام 5 پرو را معرفی کرد

هواوی از تبلت‌های جدید خود رونمایی کرد. مدیاپد ام 5 پرو تبلتی ۱۰.۸ اینچی با چهار بلندگو است.

هواوی امروز در رویداد MWC 2018 دو تبلت مدیاپد ام ۵ و ام ۵ پرو را معرفی کرد؛ تبلت‌هایی که قابلیت‌های مشترک بسیاری دارند اما در دو اندازه‌ی متفاوت عرضه می‌شوند. نمایشگر خمیده با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، پنل IPS و پشتیبانی از سیم‌کارت از ویژگی‌های مشترک این دو دستگاه است.

مقاله‌ی مرتبط:

MediaPad M5 Pro که تبلتی ۱۰.۸ اینچی است از چهار اسپیکر بهره می‌برد. قلم نوری M Pen نیز با حساسیت ۴۰۹۶ نقطه و عمر باتری پنجاه روزه همراه این دستگاه ارائه می‌شود. ام پن با USB نوع C شارژ می‌شود. پوگوپین نوعی پورت ارتباطی است که در این تبلت امکان اتصال کیبورد را ایجاد می‌کند. نسخه‌ی معمولی و ۸.۴ اینچی مدیاپد ۵ امکان پشتیبانی از قلم نوری و اتصال کیبورد از طریق پوگوپین را ندارند.


مدیاپد M5 Pro

عمر باتری مدیاپد ام ۵ پرو هنگام اجرای ویدیو ۱۰ ساعت عنوان شده است. این محصول در نسخه‌های متفاوتی عرضه می‌شود. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی این تبلت بدون پشتیبانی از LTE و با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۴۹۰ دلار و حرفه‌ای‌ترین نسخه‌ی این محصول با پشتیبانی از LTE و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۶۷۵ دلار خواهد بود. میزان حافظه‌ی رم در تمامی نسخه‌ها ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی تبلت ۱۰.۸ اینچی مدیاپد ام 5 پرو را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..