تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوجوان 13 ساله +فیلم

حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوجوان 13 ساله + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از نیم قرن از تجاوز وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به سرزمین فلسطینیان می‌گذرد. در طول سال‌های اشغال فلسطین، بسیاری از مردم مظلوم این کشور، پیر و جوان و زن و مرد برای صیانت از مرزوبومشان به شهادت رسیده‌اند. آن‌ها با کمترین امکانات از سرزمین اشغال شده‌شان دفاع می‌کنند، اما اشغالگران دست از جنایت‌هایشان برنداشته و وحشیانه به حملات خود ادامه می‌دهند.

نظامیان رژیم اشغالگر قدس با استفاده از کمک‌های مالی سنگین حامی اصلی خود آمریکا، جان و مال مردم مظلوم فلسطین را به غارت می‌برند. در ادامه این حملات ددمنشانه، روز گذشته، سربازان رژیم صهیونیستی در اقدامی غیرانسانی یک نوجوان 13 ساله فلسطینی را بازداشت کردند که ویدئوی آن را مشاهده می‌کنید. 

انتهای پیام/

حمله رژیم اشغالگر به فلسطین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوجوان 13 ساله +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..