تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی و نوکیا از ۱۹ اسفند رجیستر می‌شوند

پس از اجرای چندین فاز ابتدایی طرح رجیستری گوشی‌های موبایل، هواوی و نوکیا از ۱۹ اسفند و سونی و تکنو از ۲۶ اسفند مشمول رجیستری خواهند شد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از چهاردهم آذرماه وارد فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری گوشی‌های موبایل شد و مبارزه با کالاهای قاچاق، رسما با برند اپل شروع شد.

در ابتدای اجرای این فاز از رجیستری، تمام مدل‌های گوشی و تبلت سیم‌کارت‌خور اپل در دستور کار کمیته مربوط به اجرای این طرح قرار گرفت و عملا واردات این محصولات غیر از مبادی رسمی، به کشور محدود شد. با گذشت حدود ۱۵ روز از اجرای فاز دوم، اسامی سه برند آمریکایی بلک‌بری، موتورولا و گوگل‌ نیز به اعمال مقررات اضافه شد. اواسط بهمن‌ماه برند ال‌جی نیز مشمول اجرای رجیستری شد.

درحالی‌که قرار است لیست تمامی برندهای مشمول این طرح تا پایان سال جاری معرفی شود؛ امروز اعلام شد که رجیستری برندهای هواوی و نوکیا از ۱۹ اسفند و سونی و تکنو از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود. همچنین اعلام شد که سایر برندها از سال آینده مشمول این طرح خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی و نوکیا از ۱۹ اسفند رجیستر می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..