تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفریح وحشتناک دانشجویان روسی +فیلم

تفریح وحشتناک دانشجویان روسی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی هولناکی که به تازگی منتشر شده است تفریح وحشتناک و غیرانسانی گروهی از دانشجویان روسی را به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد دانشجویان در جشن شبانه، بچه‌گربه‌ای را در داخل فر قرار می‌دهند.

در حالی که یکی از دانشجویان در حال خارج کردن  بچه گربه  سیاه رنگ از داخل فر است صدای دوست او شنیده می شود که می گوید : " 375 درجه سانتی گراد! آه!"

انتشار این ویدئو خشم کاربران زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : "این چند نفر واقعا دیوانه هستند، انگار آنها انسان نیستند."

گفتنی است؛ این ویدئو در حالی منتشر می شود که در روسیه به تازگی مجازات شدیدی  برای عاملان خشونت و بدرفتاری علیه حیوانات وضع شده است.

انتهای پیام/

عمل غیرانسانی  دانشجویان روسی با یک بچه گربه!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفریح وحشتناک دانشجویان روسی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..