تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامپوزیت بهتر است یا لمینیت؟

اگر شما هم کمی اهل فیلم و سینما باشید حتما لبخند زیبا، پر زرق و برق بازیگران فیلم دل شما را ربوده، شاید بیشترین تاثیر در جذابیت یک هنرمند لبخند آن باشد و آن را مدیون اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی زیبایی است. امروزه با کمک دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی این مزیت خیره کننده دیگر در انحصار افراد مشهور جامعه نیست.


متخصصین ما در کلینیک دنداپزشکی شمس آباد، به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شما مراجعین محترم می‌باشد و تمامی المان‌های زیبایی توسط متخصصین با سابقه زیبایی بررسی و تحلیل می‌گردد.

دندانپزشکی شمس آباد

برای بهره مندی از تخفیفات ویژه این سایت و دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

۲۶۳۰۰۱۲۶- ۰۲۱

برای مشاهده ی کاتالوگ اینجا کلیک کنید.

نگران هزینه‌ها نباشید؛ تحت پوشش کدام بیمه هستید؟


یکی دیگر از مزایای کلینیک دندانپزشکی شمس آباد، پذیرفتن بیمه‌های درمانی متفاوت است. شما میتوانید نسبت به نوع بیم‌ای که تحت پوشش آن هستید از خدمات ویژه، همراه با تخفیف استفاده کنید. بیمه بانک صادرات، بیمه پارسیان، بیمه آرامش پارسیان، بیمه میهن، بیمه معلم، بیمه سامان، بیمه رازی، بیمه دانا، بیمه آتیه سازان ایرانیان، بیمه ما (ملت)، بیمه بانک رفاه، بیمه بانک تجارت، بیمه بانک ملی، بیمه ایران، بیمه پاسارگاد همگی از جمله بیمه‌های مورد تایید کلینیک دندانپزشکی شمس آباد هستند.

اصلاح طرح لبخند چیست؟


مجموعه‌ای از درمان‌های زیبایی به منظور بهبود ظاهر لبخند و داشتن لبخند زیبا از طریق یک یا چند روش زیبایی و اصلاح فرم و سایز دندان از قبیل: لمینیت، کامپوزیت ونیر، سفید کردن، بستن فاصله باز بین دندان‌ها و... است؛ که در ادامه نمونه‌هایی از اصلاح طرح لبخند را مشاهده خواهید کرد.

دندانپزشکی شمس آباد

دندانپزشکی شمس آباد

دندانپزشکی شمس آباد

دندانپزشکی شمس آباد

دندانپزشکی شمس آباد

سایر خدمات کلینیک:

جراحی ایمپلنت با بهترین برند‌های ایمپلنت موجود در جهان ارتودنسی با بهترین نتیجه و استفاده از مدرن‌ترین روش‌های موجود در دنیا طرح لبخند شامل کامپوزیت ونیر، لمینیت (رسیدن به لبخندی زیبا در کمترین زمان ممکن) سفید کردن دندان‌ها (بلیچینگ) عصب کشی و مراقبت لثه اطفال ترمیم دندان‌های دائمی پروتز‌های ثابت و متحرک

خیالی آسوده بر روی یونیت دندانپزشکی!


ترس از دندانپزشکی مسئله تازه‌ای نیست. هر یک از ما در دوران کودکی خود تا حدودی با این ترس آشنا شده‌ایم. هر چقدر هم که کار دندانپزشک‌مان عالی بود، ولی ترس از محیط درمان، بیشتر از هر چیز دیگری ما را احاطه میکرد. در دنیای مدرن راهکار‌های زیادی برای رفع ترس و گریز از دندانپزشکی در نظر گرفته شده است. طراحی فضای درمان و استفاده از دستگاه‌های روز دنیا، باعث شده است که ما نه تنها بر ترس‌مان غلبه کنیم، بلکه برای نشستن بر روی یونیت خوشرنگ دندانپزشکی لحظه شماری می‌کنیم!


طراحی و زیبایی محیط کافی نیست!

حق مسلم هر بیماری است که در فضای درمانی خود آرامش کافی را داشته باشد، ولی این همه‌ی آنچه که از یک مرکز درمانی می‌خواهیم، نیست! داشتن تیم متخصص و با تجربه از مهمترین نکات مراکز درمانی است. به طوری که شما برای انجام تمام کارهای‌تان در یک جا باشید و مرحله به مرحله به دنبال پزشکان متخصص گوناگون، در نقاط مختلف شهر نگردید. قطعا اگر سر و کارتان به دندانپزشکی افتاده باشد با این مشکلات مواجه شده‌اید. مثلا برای پر کردن دندان به دندانپزشک مراجعه می‌کنید و پزشک به شما میگوید باید ابتدا درمان ریشه انجام دهید و بعد از جراحی لثه برای عصب کشی و پر کردن دندان به اینجا مراجعه کنید. حالا شما باید با آن درد دندان به سراغ جراح لثه و ریشه بگردید. اینکه بعدا هم با پزشک‌تان به مشکل بر نخورید و او نگوید کار جراح درست بوده یا نه، حرفی دیگر است!

هر آنچه از یک دندانپزشک انتظار دارید!


ما قصد داریم در این مقاله شما را با یک کلینیک دندانپزشکی آشنا کنیم که بتوانید تمام خدمات مربوط به دهان و دندان را به صورت یکجا و با کیفیت بالا دریافت کنید. کلینیک دندانپزشکی شمس آباد یک مرکز مجهز و تخصصی برای ارائه خدمات دندانپزشکی است. این مرکز با مسولیت دکتر شمشیری جراح دندانپزشک فلوشیپ ایمپلنت اداره میشود. در این کلینیک تمام کار‌های مربوط به درمان و زیبایی دهان و دندان انجام میشود و نیازی نیست شما برای هر خدمات، به یک مرکز مجزا مراجعه کنید. متخصص دندان اطفال، جراح فک و صورت، متخصص درمان ریشه، متخصص ایمپلنت، کلیه خدمات زیبایی و درمان‌های تکمیلی به صورت یک مجموعه کامل در این مرکز گردآوری شده‌اند تا شما مراجعین محترم با نهایت آرامش و خیالی آسوده به درمان مورد نظرتان دست پیدا کنید. ناگفته نماند هر یک از متخصصان عزیز در یک قسمت و با یک یونیت جداگانه آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم هستند. به طوری که شما میتوانید در یک زمان هم خودتان و هم خانواده‌تان، از خدمات مورد نظر استفاده کنید و زمان حضور در کلینیک را به حداقل برسانید.


وسایل صد در صد استریل!


مواد و تمامی لوازمی که در این مرکز برای خدمت رسانی ارائه میشود، از بهترین مواد موجود در بازار است. همچنین کلینیک دندانپزشکی شمس آباد با وسواسی وصف ناشدنی تمام لوازم را استریل میکند تا مشکلی برای بیماران ایجاد نشود. به این منظور یک اتاق سی اس آر جداگانه در نظر گرفته شده است که به راحتی تمام وسایل به صورت کاملا بهداشتی و مجزا، استریل می‌شوند.


ضمانت حسن انجام خدمات


آنچه این مرکز را از سایر رقبا خاص کرده است، ضمانت خدمات آن است. به طوری که تمام خدمات ارائه شده دارای ضمانت حسن انجام کار هستند و با کوچکترین مشکلی مرکز بدون دریافت هزینه اضافی، مشکل را بر طرف میسازد، تا رضایت مشتری تامین شود.


فراتر از یک کلینیک دندانپزشکی!


در این مرکز جراح فک و صورت حضور دارد که بر حسب نوع بیماری و شیوه درمان آن، خدمات مربوطه به بیماران را ارائه می‌دهد. حتی اگر مشکل و بیماری شما نیاز به جراحی با بیهوشی داشته باشد، پزشک شما را رها نکرده و با همراهی شما به یک بیمارستان مجهز، خدمات جراحی مرتبط را با بهترین کیفیت انجام میدهد. ناگفته نماند یکسری از جراحی‌ها مانند جراحی‌های تخصصی ایمپیلنت، جراحی‌های تخصصی پیوند استخوان، جراحی‌های سینوس و جراحی‌هایی که نیاز به بیهوشی نداشته باشند، داخل کلینیک انجام می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامپوزیت بهتر است یا لمینیت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..