تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر ناخلف پدرش را از پنجره به پایین پرتاب کرد +فیلم

پسر ناخلف پدرش را از پنجره به پایین پرتاب کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرمرد 70 ساله ای که در حال بحث با پسر 30 ساله اش بود، ناگهان با خشم غیر قابل توصیف پسرش مواجه شد.

همسایه‌‌ها که در پایین آپارتمان در حال تردد بودند یکباره با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند، پسر ناخلف، پیرمرد بیچاره را مقابل چشم مردم از پنجره آویزان کرد.

اگر فیلم مربوط به این حادثه را با دقت تماشا کنید به وضوح قابل مشاهده است که این پسر چگونه پس از رها شدن دست پدر از لبه پنجره، دست دیگر او را به زور از پنجره جدا کرد تا شاهد سقوط او باشد.

همسایگان پیرمرد را به بیمارستان منتقل کردند تا تحت مراقبت های ویژه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لحظه سقوط پیرمرد 70 ساله توسط پسرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر ناخلف پدرش را از پنجره به پایین پرتاب کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..