تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: اهمیت این بانک در اقتصاد کشور مشخص است و اعتبار و خوش نامی آن مدیون روند رو به جلوی حرکت تمامی واحدهای بانک است.

به گزارشش شمانیوز: عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران اعتبار و خوش نامی این بانک در فضای داخل و خارج کشور را درخشان توصیف کرد و گفت اهمیت این بانک در اقتصاد کشور مشخص است و اعتبار و خوش نامی آن مدیون روند رو به جلوی حرکت تمامی واحدهای بانک است. بانک برای تداوم خود با وجود دولتی بودن باید به سمت سودآوری معطوف شود.

غلامرضا پناهی در بازدید از شعبه سعدی این بانک، اظهار کرد: حمایت از تولید ملی وتجارت خارجی کشور جزو تکالیف بنیادین بانک است.
وی افزود: از جمله اولویت های کنونی، ارتقای کیفیت خدمات و بهره گیری از تکنولوژی درنوآوری و ایجاد محصولات جدید، اخذ کارمزد و افزایش سهم درآمدهای غیر مشاع بانک در جهت پوشش بخشی از هزینه های بانک است. همچنین جذب و ایجاد رضایتمندی مشتریان به وسیله نیاز سنجی و راهنمایی آنها به سمت بهره گیری از خدمات و محصولات در حوزه های ارزی یا اعتباری مطابق با ظرفیت آنهاست.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ابزار داشت: استراتژی بازاریابی بانک باید در راستای گسترش دامنه مشتریان تسهیلاتی جدید بوده و محدود به مشتریان فعلی بانک نباشد.
پناهی با اشاره به آثار و اهمیت گردش و توزیع بهینه منابع بانکی در تمامی بخش های اقتصادی مولد کشور بر ضرورت همراهی و مساعدت با فعالان واقعی بخش های مختلف اقتصادی که به دلایل خارج از اراده و کنترل آنها با مشکل بازپرداخت تسهیلات مواجه هستند، تأکید کرد و گفت: تمامی بخش های بانک و واحدها باید برای وصول مطالبات بانک از آن دسته از مشتریان که متأسفانه علی رغم توانایی، اراده ای به بازپرداخت مطالبات بانک ندارند، از تمامی ظرفیت های قانونی استفاده کنند.
وی در پایان ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان شعبه سعدی به خاطر وضعیت مناسب ترازنامه شعبه اظهار داشت: شعب مستقل بانک ملی ایران از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه بسیار بالایی برخوردار هستند و انتظار مدیریت ارشد بانک از این واحدها تلاش در جهت ارتقای بهره وری حداکثری از این ظرفیت هاست.

منبع: روابط عمومی بانک ملی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..