تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت ۱۵ میلیارد ریال در یک پرونده خسارت ثالث بدنی به خانواده زیان دیده

شرکت بیمه نوین در راستای انجام وظایف و تعهدات خود مبلغ ۱۵ میلیارد ریال خسارت ثالث بدنی یک مصدوم حادثه تصادف در تهران را پرداخت کرد.

به گزارش شمانیوز: شرکت بیمه نوین در راستای انجام وظایف و تعهدات خود مبلغ ۱۵ میلیارد ریال خسارت ثالث بدنی یک مصدوم حادثه تصادف در تهران را پرداخت کرد.

 این شرکت چک ۱۵.۰۵۳.۴۳۰.۰۰۰ ریالی خسارت بیمه بدنی یک مصدوم حادثه تصادف را به خانواده زیان دیده تقدیم کرد.

بر اساس گزارش های موجود، در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری در اتوبان امام علی(ع) تهران با راننده خودروی وانت که در حاشیه اتوبان توقف کرده بود، برخورد کرده که براثر شدت حادثه و تنوع صدمات بدنی تعدد دیات برای فرد مصدوم رخ داد و منجر به تشکیل پرونده، بررسی و پرداخت خسارت از سوی بیمه نوین شد.

خاطرنشان می کند، بیمه نوین ضمن اظهار تاسف بابت پیش آمد چنین حوادث و آرزوی کاهش آن، پرداخت خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان را به عنوان وظیفه ذاتی در همراهی و ایفای تعهدات خود نسبت به جامعه دانسته و تلاش دارد با پرداخت به هنگام و مناسب خسارات، هزینه های روانی و مالی ناشی از چنین وقایعی را کاهش دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت ۱۵ میلیارد ریال در یک پرونده خسارت ثالث بدنی به خانواده زیان دیده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..