تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند 

تعداد زیادی از بازیگران زن سینما که الان نیز بسیار خواهان دیده شدن انها هستند اما از کار هنری دست کشیده اند. طمع دنیای هالیوود و معروف شدن در پر زرق و برق ترین صنعت سرگرمی دنیا چیزی است که بسیاری دنبال آن بوده و هستند. دراین میان هرساله هزاران نفر سعی می‌کنند جایی برای خود دراین فضای پر از پول و شهرت باز کنند اما تنها اندکی موفق میشوند.

جالب تر این‌که ورود به این دنیا بدان معنا نیست که تا آخر عمر جایگاهتان تضمین شده باشد. بسیاری هستند که دراین عرصه به شهرتی مثال زدنی رسیده اند اما دیر یا زود جایگاهشان را از دست داده و هر چه تلاش کرده اند بار دیگر توجهات رابه سمت خود جلب کنند توفیقی نیافته اند. البته برای برخی نیز فاصله گرفتن از شهرت و توجه کاملاً عمدی بوده است.

برای مثال برخی ستارگان هالیوودی سعی کرده اند خودرا از مرکز توجه در هالیوود خارج کرده و بیشتر روی زندگی شخصی و خانوادگیشان تمرکز داشته باشند. بدین ترتیب آنها در تبعیدی خودخواسته از هالیوود به سر میبرند ودر ادامه این مطلب قصد داریم شما رابا تعدادی از این بازیگران زن که دیگر در فیلمهای شناخته شده بازی نمی‌کنند آشنا کنیم.

1- جودی فاستر

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

به گزارش پارس ناز، جودی فاستر را همه ی می شناسند، بازیگری با استعداد که خیلی زود برنده جایزه اسکار شد و بیشتر به خاطر بازی در فیلمهای «راننده تاکسی» «Taxi Driver»، «متهم» «The Accused» و «سکوت بره ها» «The Silence of the Lambs» شناخته می‌شود. در حالی‌که او عمدتاً به خاطر بازی در فیلمهای سینمایی شناخته میشود اما پس از سال 2013 و بازی در فیلم «بهشت» «Elysium» دیگر در هیچ فیلمی ایفای نقش نکرده است.

اینروزها او بیشتر روی فعالیت هاي کارگردانی خود متمرکز شده و فیلم «هیولای پول» «Money Monster» و چند اپیزود از سریالهای «نارنجی همان سیاه است» «Orange is the New Black» و «خانه پوشالی» «House of Cards» آخرین تجربه هاي کارگردانی وی درسال هاي اخیر هستند.

2- ربکا گیهارت

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

در دهه 90، ربکا گیهارت با سخنگویی و مدلینگ در کمپانی نوکسزما به شهرت رسید اما خیلی زود وارد دنیای بازیگری شده و نقش هایي تکراری را در فیلمهای «بورلی هیلز» «Beverly Hills» و « 90210» و فیلمهای تلویزیونی «افسانه شهری» «Urban Legend»، «فک شکن» «Jawbreaker»،

«از گرگ و میش تا سحر3: دختر مامور اعدام» «From Dusk Till Dawn 3: The Hangman’s Daughter» و «مرد هاروارد» «Harvard Man» ایفا کرد. به رغم این‌که وی در سریالهای متعدد تلویزیونی نیز حضور داشته است اما از سال 2009 در حوزه تلویزیون و از سال 2013 نیز در حوزه سینما هیچ گونه فعالیتی از او دیده نشده است.

البته او مشغول رسیدگی به خانواده اش بوده و همراه با شوهرش اریک دین «بازیگر نقش اصلی سریال «آخرین کشتی» «The Last Ship»» دارای دو دختر به نام هاي بیلی بئاتریس و جورجیا جرالدین است. او و همسرش بیش از 12 سال پیش باهم ازدواج کردند.

3- بریجیت فوندا

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

بریجیت فوندا دختر پیت فوندا و نوه هنری فوندا است و برادرزاده جین فوندا است بدین ترتیب شاید بازیگری برای وی امری اجتناب ناپذیر بود. او را بیشتر به خاطر بازی در فیلمهای «مجردها» «Singles»، «پدر خوانده: بخش سوم» «The Godfather Part III,»، «نقطه بی بازگشت» «Point of No Return» و «جکی براون» «Jackie Brown» می شناسند.

وی تا سال 2002 حضورهای کوتاهی در دنیای سینمای هالیوود داشت اما ازآن زمان دیگر در هیچ فیلمی دیده نشده است. وی درسال 2003 با آهنگسازی به نام دنی الفمن ازدواج کرده و بنظر میرسد که از زندگی درکنار شوهر و پسرش اولیور لذت میبرد.

4- فوب کیتس

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

فوب کیتس در دهه 1980 بازیگر نوجوانی بود که در فیلمهای متعددی به شهرت رسید اما درسال 1994 پس از ازدواج با کوین کلاین، برای تمرکز بر روی بزرگ کردن بچه هایش وادار شد بازیگری را رها کند. وی درسال 2001 به خاطر دوست و همبازی سابقش، جنیفر جیسون لي برای بازی در فیلم «جشن سالگرد» «The Anniversary Party» بک بار دیگر به دنیای بازیگری بازگشت اما دیگر دیده نشد.

5- مگ تیلی

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

مگ تیلی خواهر جوان تر جنیفر تیلی است و به خاطر بازی در فیلم « Agnes of God» درسال 1985 برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن و نامزد دریافت جایزه اسکار در همین بخش شد. وی درسال 1995 بازیگری را رها کرده و تنها درسال 2012 بار دیگر با حضوری کوتاه در سریال کانادایی دارم « Bomb Girls» به صحنه بازگشت.

وی اکنون در حوزه نویسندگی فعالیت داشته و 5 رمان بسیار موفق از او به چاپ رسیده است. وی در تورنتو کانادا همراه با شوهر نویسنده اش، دان کالام زندگی میکند. درسال 2017 وی نقشی کوتاه در فیلم «خودرو جنگ» «War Machine» با بازی برد پیت را نیز بر عهده گرفت.

6- بریجیت ویلسون سامپراس

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

به گزارش پارس ناز، بریجیت ویلسون سامپراس به خاطر بازی در فیلمهای «مبارزه مرگبار» «Mortal Kombat » و «بیلی مدیسون» «Billy Madison» شناخته می‌شود اما از زمانی که با پیت سمپراس، تنیسور معروف ازدواج کرد دیگر بازیگری را کنار گذاشت. البته وی گفته که دیر یا زود به دنیای بازیگری باز خواهد گشت اما در حال حاضر باید به شوهر و فرزندان و زندگی خانوادگی اش رسیدگی کند و وقتی برای فعالیت در حوزه بازیگری ندارد.

7- مارا ویلسون

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

مارا ویلسون بازیگری دوست داشتنی است که همه ی او رابه خاطر بازی در فیلمهای «خانم دات فایر» «Mrs. Doubtfire» و «ماتیلدا» «Matilda» می شناسند و یکی از معروف ترین ستارگان نوجوان دهه 1990 بود. اما اینروزها وی به ندرت مقابل دوربین ظاهر شده و روی حرفه نویسندگی متمرکز شده است. وی گفته که از نظر او بازیگری کار بسیار جالب و جذابی نیست و تکرار یک کار برای بارهای متوالی باعث میشود که شما نتوانید آزادی خود در خلاقیت رابه دسترس نمایش بگذارید.

وی گفته که بهترین روزهای حضورش در سینما زمانی بود که کاگردانان به وی اجازه می دادند بازی خودش را بکند و خودش رابه نمایش بگذارد که البته این اتفاق به ندرت افتاده است. نخستین کتاب او توسط انتشارات پنگوئن که برای کودکان نوشته شده بود درسال 2016 منتشر شد.

8- ماری کیت و اشلی اولسن

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

این دوقلوهای دوست داشتنی در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 برای بازی در نقش میشله تانر در سریال «خانه پُر» «Full House» به شهرت رسیدند. در تمام طول سال هاي فعالیت بازیگریشان، این دو چه در نوجوانی و چه در بزرگسالی در فیلمهای تلویزیونی و ویدیوهای خانگی خودشان به ایفای نقش پرداختند که البته توسط استودیو فیلمسازی خودشان تهیه می شد.

بعد از شکست تجاری فیلم « New York Minute» در باکس آفیس، اشلی به یک‌باره و برای همیشه بازیگری را کنار گذاشت اما ماری کیت با حضور در سریال ها و فیلمهای سینمایی به حرفه بازیگری خود ادامه داد. اینروزها این دو بیشتر روی حرفه مدلینگ و کمپانی خود که برندهای مشهوری را شامل میشود تمرکز کرده اند.

9- دوریس دَي

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

دوریس دی یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین سلبریتی هاي دهه 1960 است که حضوری فعال در حوزه سینما و موسیقی داشت. وی یکی از سودآورترین بازیگران در باکس آفیس بوده و برای بازی در فیلم «صحبت هاي بالینی» «Pillow Talk» نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در اواخر دهه 1970 وی از شهرت دور شده و از سینما دوری گزید ودر ادامه تمرکز خودرا معطوف فعالیت در حوزه حقوق حیوانات کرد. وی درسال 2011 آلبومی با عنوان «قلب من» «My Heart» منتشر کرد اما همان‌ گونه در خارج از دنیای شهرت باقیمانده و صاحب یک هتل به نام هتل قبرس در سواحل کالیفرنیا است.

10- جیمی لین اسپیرز

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

جیمی لین اسپیرز خواهر کوچک تر بریتنی اسپیرز است و به خاطر حضور در سریال تلویزیونی «زوی 101» «Zoey 101» شناخته می‌شود. گرچه بازی او دراین سریال تلویزیونی تجربه موفقی بود اما با بارداری در سن 16 سالگی وی درسال 2007 بطور کلی بازیگری را کنار گذاشت. اما درسال 2013 وی در حوزه موسیقی کانتری بازگشته و سودای شهرت دوباره را در سر داشت که البته نخستین موزیک او نیز در رتبه ي 29 اُم بیلبورد قرار گرفت.

11- تریسی گولد

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

تریسی گولد رابه خاطر نقش فراموش نشدنی کارول سیور در دهه 1980 ودر سریال «دردهای در حال رشد» «Growing Pains» می شناسند. گرچه وی پس از اتمام این سریال نیز به بازیگری ادامه داد اما پس ازآن تنها در فیلمهای تلویزیونی و چند سریال تلویزیونی مانند «ملیسا و جوی» «Melissa & Joey» آن هم در نقش مهمان اکتفا کرده است. از سال 2013 او در هیچ فیلم یا سریالی دیده نشده که شاید بیشتر به خاطر ازدواج با رابی مارشال و چهار فرزندشان باشد.

12- تیلور مومسن

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

تیلور مومسن با بازی در نقش جنی هامفری در سریال «دختران سخن چین» «Gossip Girl» نشان داد که از استعداد خوبی در حوزه بازیگری برخوردار است اما در سن 18 سالگی این حرفه رابه طور کلی کنار گذاشته و روی موسیقی متمرکز شد. وی دراین باره گفته است:” در واقع من از بازیگری دست کشیده ام. از سریال دختران سخن چین بیرون آمدم و اکنون در حال برگزاری تور همراه با یک گروه موسیقی هستم و این کاری است که میخواهم ادامه دهم.

خوشبختانه برای تمام سال هاي آینده زندگی ام توانایی کاری غیر از این را نخواهم داشت”. او روی حرف خود مانده و از سال 2012 بطور کامل بازیگری را کنار گذاشته و همراه با گروه موسیقی خود تورهای جهانی برگزار می‌کند.

13- آماندا باینس

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

آماندا باینس به لطف بازی در سریالهای تلویزیونی «نمایش آماندا» «The Amanda Show» و «همین و بس» «All That»و البته سریال «چیزی که در مورد تو دوست دارم» «What I Like About You» به شهرت رسید. بعد از موفقیت در تلویزیون وی نخستین بازی هاي خود در سینما را نیز در فیلمهای «چیزی که یک دختر می‌خواهد» «What a Girl Wants»، «اون همان مرد است» «She’s the Man» و «اسپری مو» «Hairspray» انجام داد.

اما بطور ناگهانی وی درسال 2012 اعلام کرد که از دنیای بازیگری کناره گیری کرده و خیلی زود رفتارهای غیرطبیعی وی خبرساز شدند. او دو بار بدلیل رانندگی تحت تاثیر مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی دستگیر شده و به اجبار بهمین دلایل درسال هاي 2013 و 2014 در بیمارستان بستری شد. البته بنظر می‌رسد که اینروزها وی شرایط بهتری داشته و قصد ورود به دنیای مد و فشن را دارد.

14- هیثر لاکلیر

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

هیثر لاکلیر در دهه 80 و 90 میلادی به خاطر بازی در سریال خانوادگی «سلسله» «Dynasty» و سریال پلیسی «تی جی هوکر» «T.J. Hooker» و البته «اسپین سیتی» «Spin City» به شهرت رسید. وی درسال هاي اخیر نیز در چند سریال معمولی نقش هایي داشته اما از سال 2013 تا کنون در هیچ فیلمی حضور نداشته است.

15- ریچل لَي کوک

بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند

در طول دهه 90، ریچل لي به خاطر بازی در فیلمهای «او همه ی چیز تمام است» «She’s All That» و «جوزی و دختران» «Josie and the Pussycats» به چهره مشهوری در هالیوود تبدیل شده بود. ازآن زمان به بعد وی به حضور در فیلمهای مستقل روی آورد و از سال 2014 در فیلمهای تلویزیونی

«آسمان سرخ» «Red Sky» و «داستان کریسمس» «A Christmas Tail» نقش آفرینی کرده و هیچ نقش جدیدی نداشته است. البته او ازدواج کرده و صاحب فرزند شده است. وی درسال 2004 با دانیل گیلیس که او نیز بازیگر است ازدواج کرده و صاحب دو فرزند به نام هاي شارلوت و تئودور شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران زن مشهور که در دنیای سینما خداحافظی کرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..