تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فولاد مبارکه به عنوان یک بنگاه اقتصادی همواره به مسئولیتهای اجتماعی توجه خاصی داشته است‏

دکتر مسعود احمدی افزادی مدیرکل صداوسیمای اصفهان به همراه جمعی از معاونان این مرکز در بازدید از شرکت فولاد مبارکه و دیدار با دکتر سبحانی مدیرعامل این شرکت، گفت: فولاد مبارکه به عنوان یک بنگاه اقتصادی همواره به مسئولیتهای اجتماعی توجه خاصی داشته است.

به گزارش شمانیوز: دکتر مسعود احمدی افزادی مدیرکل صداوسیمای اصفهان به همراه جمعی از معاونان این مرکز در بازدید از شرکت فولاد مبارکه و دیدار با دکتر سبحانی مدیرعامل این شرکت، گفت: فولاد مبارکه به عنوان یک بنگاه اقتصادی همواره به مسئولیتهای اجتماعی توجه خاصی داشته است.
وی از مدیرعامل فولاد مبارکه به عنوان یک مدیر دانشی و متخصص یاد کرد و گفت: اینکه این شرکت با تدبیر مدیریت و تلاش کارکنان خود در همۀ ادوار و به ویژه از سال ۹۴ تاکنون سوددهی داشته است، قابل تحسین است.
احمدی افزادی در ادامه با تأکید بر نقش اطلاع رسانی و اهمیت رسانه ها تصریح کرد: امام راحل فرموده اند: «به مردم بگویید چه کرده‌ایم، مردم علم غیب ندارند.»؛ از این رو امیدواریم در بخش صداوسیما بتوانیم در عرصه های داخلی و بین المللی همانند یک پشتیبان خوب و مؤثر، دستاوردهای واحدهای صنعتی موفق همانند فولاد مبارکه را به خوبی به سمع و نظر مردم شریف ایران برسانیم.
ایشان یکی از ویژگیهای صنایع پیشرو در جهان را تعامل با رسانه بیان کرد و گفت: فولاد مبارکه یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت فولاد کشور و محل مناسبی برای ارائۀ دستاوردهای صنعتی جمهوری اسلامی ایران است؛ به همین دلیل باید تلاش کنیم توانمندیهای به دست آمده را به خوبی به جهانیان معرفی کنیم.
مدیرکل صداوسیمای اصفهان در ادامه به نقش خانواده ها و تأثیرات آنان در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند در انعکاس فرهنگ صنعتی در جامعه نقش آفرینی کنند و با توجه به گستردگی خانوادۀ فولاد، این آمادگی در مجموعۀ صداوسیما وجود دارد تا برای گسترش بسترهای فرهنگی در خانوادۀ بزرگ فولاد همکاری کند.
به گزارش خبرنگار فولاد در این دیدار، دکتر سبحانی ضمن قدردانی از اقدامات صداوسیمای اصفهان، با ارائۀ گزارشی از عملکرد و دستاوردهای فولاد مبارکه در بخشهای تولید، توسعه و ایفای نقش این شرکت درزمینۀ مسئولیتهای اجتماعی تصریح کرد: بدون شک، اطلاع رسانی دستاوردها و موفقیتهای اقتصادی کشور باعث تقویت روحیۀ مردم و ایجاد شورونشاط بیشتر در جامعه می شود.

منبع: روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فولاد مبارکه به عنوان یک بنگاه اقتصادی همواره به مسئولیتهای اجتماعی توجه خاصی داشته است‏»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..