تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلنوشته‌های خود درباره صحبت‌های مادر شهید حدادیان را با ما به اشتراک بگذارید

دلنوشته‌های خود درباره صحبت‌های مادر شهید حدادیان را با ما به اشتراک بگذاریدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی دستگیری یکی از دراویش گنابادی، عده‌ای از آنها در مقابل کلانتری خیابان پاسداران تحصن کردند و خواستار آزادی بی‌قید و شرط او شدند اما نتیجه بخش نبود. همین بهانه‌ای شد تا آشوبگران در قالب معترض، از فرصت بهره ببرند و ایجاد ناآرامی و اغتشاش کنند. آنها به سمت مأموران نیروی انتظامی حمله‌ور شدند و  تعدادی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در همین حین یکی از آنها  سوار بر اتوبوسی سفید رنگ به طرز وحشیانه‌ای به ماموران حمله کرد و تعدادی از آنها را زیر گرفت که منجر به شهید شدن سه مأمور انتظامی و یک بسیجی دلاور به‌نام محمدحسین حدادیان شد.

مراسم خاکسپاری این شهدا در نهایت احترام و تکریم و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان سیاسی و نیروهای انتظامی برگزار شد. اما صحبت‌های مادر بسیجی شهید محمدحسین حدادیان درباره شهادت پسرش بسیار تاثیرگذار و قابل تأمل است. این شیرزن در پاسخ خبرنگاران با صدایی رسا گفت فرزندم شهید راه ولایت است. 

جزئیات گفته‌های مادر شهید حدادیان در ادامه ارائه شده است. شما عزیزان نیز می‌توانید پس از مشاهده این ویدئوها نظر خود را درباره اظهارات این مادر بزرگوار با ما به اشتراک بگذارید. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلنوشته‌های خود درباره صحبت‌های مادر شهید حدادیان را با ما به اشتراک بگذارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..