تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حبس زنان غوطه شرقی در قفس و فروش آنها به عنوان برده + فیلم

قفسی که گروه های جهادی مسلح برای مردم غوطه ساختندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غوطه شرقی یکی از شهرهای سوریه در حومه دمشق است که در حال حاضر در اشغال گروه‌های تروریستی است. گروهی به‌نام جیش‌الاسلام که ظاهرا برای حمایت از مردم این کشور آمده بود اما حضورش بر جنگ‌های داخلی سوریه بیشتر دامن زد.

این باند از مهمترین و سازمان یافته‌ترین گروه‌های شورشی است و محل اصلی فعالیت‌های  آن در دوما است. بنا بر گزارش‌های منتشر شده حامی اصلی تسلیحات این گروه مسلح عربستان سعودی است. 

 فعالیت‌های این گروه های تروریستی و رنجی که بر ملت سوریه تحمیل کرد، اعتراضات زیادی را از سوی مردم این کشور در پی داشت. اما پاسخ این واکنش‌ها بسیار دردآور بود. جیش الاسلام معترضین  به ویژه زنان را در قفس زندانی می‌کرد و آنها را به عنوان برده به فروش می‌گذاشت. 

اوضاع سوریه رفته رفته وخیم‌تر و غم انگیزتر می‌شود و حالا بعد از دیرالزور نوبت غوطه شرقی است که مردمش را آواره و اسیر ببیند.

ویدئوی زیر صحنه‌هایی از زندانی شدن مردم معترض سوریه علیه فعالیت‌های این باند تروریستی است که در نهایت منجر به حبس و فروش آنها به عنوان برده شده است.

انتهای پیام/

فروش زنان معترض غوطه به دست گروه‌های تروریستی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حبس زنان غوطه شرقی در قفس و فروش آنها به عنوان برده + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..