تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ روش برای گرفتن تلخی بادمجان

وب سایت دونفره: خیلی وقت ها هست که از ترس تلخ بودن بادمجون هایی که تو بازار میبینیم ممکنه طرفشون نریم و نخریمشون به طور کلی بهتره بادمجون های قلمی و تازه رو برای خرید انتخاب کنیم تا احتمال تلخ بودنشون کمتر باشه و همچنین بادمجون هایی که دونه هایی ریز و همرنگ گوشت بادمجون دارن شیرین هستن و بادمجون هایی با دونه های تیره و بزرگ به احتمال بیشتری تلخ هستن، اما با این حال راه های زیادی برای گرفتن تلخی بادمجون وجود داره که در این مطلب بهتون میگم.

4 روش برای گرفتن تلخی بادمجان

1.گرفتن تلخی بادمجان با استفاده از آبلیمو

یک کاسه بزرگ رو از آب پرکرده و بعد بادمجون های پوست کنده رو داخلش بذارین و حدود دو الی سه قاشق آبلیمو هم بهشون اضافه کنین و بذارین برای ۱۰ دقیقه الی یک ربع بمونن و بعد بادمجون هارو از آب بیرون بیارین فشارشون بدین تا آب اضافیشون بره و در غذای مورد نظر ازشون استفاده کنین.

2. گرفتن تلخی بادمجان با استفاده از نمک

برای گرفتن تلخی بادمجان با نمک کافیه که بادمجون هارو پوست کنده و به صورت درسته یا برش داده شده کاملا به نمک آغشته شون کنیم و بذاریم برای مدت نیم ساعت بمونن و بعد آبشون بکشین تا تلخیشون بره و خشکشون کنین. حالا میتونین در هر غذایی که دوست دارین ازشون استفاده کنین.

3. گرفتن تخم های بادمجان

در صورتی که بادمجون تخم های بزرگ و تیره رنگ داشت میتونین تخم هارو از گوشت جدا کرده و بعد از بادمجون در پخت غذا استفاده کنین.

4. گرفتن تلخی بادمجان با قرار دادن آن در فریزر

بادمجون هارو پوست کنده و برای حدود ۴ الی ۵ ساعت داخل فریزر بذارین تا بخ بزنن بعد از فریزر درشون بیارین و اجازه بدین تا یخشون آب بشه و با فشار دادن آب اضافیشون رو بگیرین تا تلخی بادمجان بره.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ روش برای گرفتن تلخی بادمجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..