تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سه نقطه» منتشر شد

سه نقطه منتشر شد

رفیع افتخار، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «سه نقطه» در انتشارات «آیینه قلم» منتشر شد. این کتاب مجموعه 15 داستان است که برای خردسالان نوشته ام.

وی افزود: داستان های کتاب «سه نقطه»  را به گونه ای نوشتم که علاوه بر اینکه برای کودک لذت داستانی ایجاد می کند، برای وی حالت آموزشی هم دارد و مسائلی را به خردسالان آموزش می دهد.

این نویسنده با اشاره به موضوع داستان های کتاب «سه نقطه» بیان کرد: داستان های کتاب «سه نقطه» را درباره موضوعاتی نوشتم که خردسالان به آنها علاقه دارند. موضوعات کتاب از کلاس و درس تا سرماخوردگی را شامل می شود.

گفتنی است؛ آرزو قلی زاده، تصویرگری این کتاب  را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

انتشار جدیدترین کتاب «رفیع افتخار» برای خردسالان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سه نقطه» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..