تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنوع رنگی موتورولا Moto G6 Plus

تنوع رنگ گوشی Moto G6 Plus در تصاویر لو رفته جدید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعات خانواده G6 موتورولا از ماه ژانویه میلادی شروع به لو رفتن کرد و هنوز هم متوقف نشده است. ممکن است گوشی‌های جدید موتورولا، G6، G6 Plus وG6 Play در MWC معرفی شوند. با این وجود پیش از معرفی این گوشی اطلاعات جدیدی از گوشی G6 Plus موتورولا فاش شده است.

اطلاعات لو رفته جدید تنوع رنگی گوشی G6 Plus را نشان می‌دهد. همانطور که می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید این گوشی در رنگ های نقره ای، طلایی، سفید، و آبی سبز(Cyan) در دسترس خواهند بود.

 بر اساس اطلاعاتی که قبلا از این گوشی فاش شده بود، Moto G6 Plus دارای صفحه نمایش 5.93 اینچی 2160 در 1080 پیکسلی و نسبت صفحه 18:9 است. دوربین عقب دوگانه 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی پشت این گوشی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار گرفته است. باتری گوشی 3200 یا 3250 میلی آمپری خواهد بود. Moto G6 Plus از تراشه اسنپ دراگون 630 استفاده می کند و توسط رم 6 گیگابایتی پشتیبانی می شود.

پشت گوشی از شیشه منحنی ساخته شده و یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش (جلوی گوشی) قرار گرفته است. احتمالا این گوشی در آمریکا حدود 260 تا 330 دلار و در اروپا 250 تا 300 دلار قیمت داشته باشد.

 تنوع رنگ گوشی Moto G6 Plus در تصاویر لو رفته جدید

انتهای پیام/

تنوع رنگی گوشی جدید موتورولا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنوع رنگی موتورولا Moto G6 Plus»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..