تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیونل مسی و دریافت این خبر ناگوار از آرژانتین

لیونل مسی و دریافت این خبر ناگوار از آرژانتین

ورزش > فوتبال جهان - ورزش سه نوشت:پدربزرگ مادری لیونل مسی چهارشنبه در سن 80 سالگی در روساریو از دنیا رفت.

 آنتونیو کوچیتینی، پدربزرگ مادری لیونل مسی روز چهارشنبه در سن 80 سالگی و در بیمارستان روساریو دنیا رفت. او یک روز قبل به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود ولی نتوانست یک روز بیشتر به زندگی ادامه دهد. او از نارسایی تنفسی رنج می برد و در روزهای گذشته هوشیاری خود را نیز از دست داده بود.

پدربزرگ مسی پس از مرگ همسرش در منزل خود واقع در سانتافه واقع در حومه روساریو زندگی می کرد. مسی در دوران کودکی، وابستگی شدیدی به پدربزرگ و مادربزرگ مادری خود داشت و این دو نقش مهمی در رشد و پرورش او ایفا کردند. مسی هنوز هم پس از گلزنی به آسمان اشاره کرده و گلش را به مادربزرگ مرحومش "سلیا" تقدیم می کند.خبر مرگ پدربزرگ مسی امروز در رسانه های محلی بازتاب داشته است.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیونل مسی و دریافت این خبر ناگوار از آرژانتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..