تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا جمشید مشایخی خانه نشین شده است ؟

سام مشایخی, فرزند جمشید مشایخی درباره وضعیت جسمانی این استاد پیشکسوت بازیگری پس از عمل جراحی توضیحاتی داد.

سام مشایخی: در مدت بیماری پدرم چندتن از ورزشکاران به عیادتش آمدند/ جمشید مشایخی خانه نشین نشده استپسر جمشید مشایخی با تاکید بر اینکه جمشید مشایخی خانه‌نشین نشده است، گفت:

دوران نقاهت ایشان به خاطر شدت بیماری‌ و کهولت سن طولانی شده اما خوشبختانه حال عمومی‌شان بهتر است.

سام مشایخی پسر جمشید مشایخی درباره حال عمومی این هنرمند پیشکسوت بعد از ترخیص از بیمارستان توضیح داد:

دوران نقاهت ایشان به خاطر شدت بیماری‌ای که داشتند و همچنین کهولت سن طولانی و سخت شده است ولی خوشبختانه خیلی بهتر شده‌اند.
 با توجه به تشخیص پزشک قرار است این هفته ویزیت شوند و نزد پزشک بروند. دکترشان تشخیص داده بوده که چون ممکن است هنوز اثرات آن عمل جراحی در وجودشان باشد و به طور کامل التیام پیدا نکرده باشد، این هفته پیش دکترشان بروند. با این حال امکان اینکه به خاطر همین بیماری دوباره در بیمارستان بستری شوند با توجه به روند مثبت بهبودی‌شان وجود ندارد و خودشان هم احساس بهتری نسبت به اوضاع جسمانی‌شان دارند.

سام مشایخی با تاکید بر اینکه جمشید مشایخی خانه نشین نشده است، به حضور یک ساعته ایشان در مراسمی که شامگاه 4 اسفند ماه در باغ موزهقصر برای بزرگداشتش برگزار شده بود، اشاره کرد و در ادامه گفت:

در این مدت که پدر بیمار بودند چند تن از مسئولین و ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها به عیادت ایشان آمدند.

 جمشید مشایخی ۲۳ بهمن ماه بعد از ۲۳ روز بستری در بیمارستان و انجام یک عمل جراحی ۱۳ ساعته و تحمل بیماری از بیمارستان مرخص شد.

نگاهی اجمالی به بیوگرافی , کارنامه بازیگری جمشید مشایخی

جمشید مشایخی  از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت. دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.
از جمله فیلم هایی که جمشید مشایخی در آنها به ایفای نقش پرداخته می توان به «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا جمشید مشایخی خانه نشین شده است ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..