تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه سال ۹۷ تصویب شد

نمایندگان مردم در خانه ملت، ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل‌کشور را تصویب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، نمایندگان مجلس در نشست علنی (پنج شنبه ۳ اسفند) مجلس شورای اسلامی، در جریان رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل‌کشور، دخل و خرج سال آینده را تعیین و تصویب کردند.

وکلای ملت ماده واحده بودجه سال ۹۷ را در صحن علنی با ۱۴۸ رای موافق، ۳۸ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، بودجه سال ۹۷ کل کشور از حیث منابع بالغ بر ۱۲.۱۷۵.۵۷۳.۷۳۹.۰۰۰.۰۰۰  ریال (دوازده میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار و پانصد و هفتاد و سه میلیارد و هفتصد و سی و نه میلیون ریال) و از حیث مصارف بالغ بر ۱۲.۱۷۵.۵۷۳.۷۳۹.۰۰۰.۰۰۰  ریال (دوازده میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار و پانصد و هفتاد و سه میلیارد و هفتصد و سی و نه میلیون ریال) به شرح زیر است:

الف- منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه‌ عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بالغ بر ۴.۴۳۲.۶۰۴.۶۶۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال (چهار میلیون و چهارصد و سی و دو هزار و ششصد و چهار میلیارد و ششصد و شصت و هفت میلیون ریال) شامل:

۱- منابع عمومی بالغ بر ۳.۸۶۱.۸۶۶.۱۴۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال (سه میلیون و هشتصد و شصت و یک هزار و هشتصد و شصت و شش میلیارد و یکصد و چهل و هشت میلیون ریال).

۲- درآمدهای اختصاصی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی بالغ بر ۵۷۰.۵۳۸.۵۱۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال (پانصد و هفتاد هزار و هفتصد و سی و هشت میلیارد و پانصد و نوزده میلیون ریال).

ب- بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر ۸.۳۳۵.۷۰۱.۴۸۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال (هشت میلیون و سیصد و سی و پنج هزار و هفتصد و یک میلیارد و چهارصد و هشتاد و هفت میلیون ریال) و از حیث هزینه‌ها و سایر پرداخت‌ها بالغ بر ۸.۳۳۵.۷۰۱.۴۸۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال (هشت میلیون و سیصد و سی و پنج هزار و هفتصد و یک میلیارد و چهارصد و هشتاد و هفت میلیون ریال).

بدین ترتیب نمایندگان پس ۲۲ جلسه بررسی مستمر، بخش های هزینه ای و درآمدی لایحه بودجه ۹۷ کل کشور را به تصویب رساندند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه سال ۹۷ تصویب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..