تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه سازمان هواشناسی به مسافران

سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از بارش باران و برف در بخش‌های مختلف ۳۰ استان کشور خبرداد و به مسافران توصیه کرد از زنجیر چرخ و وسایل ایمنی لازم بهره بگیرند.

به گزارش شمانیوز: سازمان هواشناسی کشور امروز شنبه با صدور اخطاریه‌ای به بارش قابل ملاحظه باران، وزش باد شدید و بارش برف در بخش‌هایی از کشور اشاره کرد.

شنبه مورخ پنجم اسفند ماه ۹۶: در جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، شمال قم، تهران، گیلان، ارتفاعات البرز در مازندران، غرب سمنان، کرمانشاه، کردستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، فارس، بوشهر، غرب کرمان، جنوب یزد و جنوب اصفهان.

یکشنبه مورخ ششم اسفند ماه ۹۶: خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، برخی نقاط استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان.

دوشنبه مورخ هفتم اسفند ماه ۹۶: شرق هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، پاره‌ای نقاط خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و از اواخر این روز در غرب کردستان، غرب کرمانشاه، غرب آذربایجان غربی و پاره‌ای نقاط آذربایجان شرقی.

با توجه به پیش‌بینی وضع هوا، انجام اقدامات زیر توصیه می‌شود:

تجهیز به وسایل گرمایشی و زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ برای عبور از مناطق با احتمال بارش برف یا کولاک برف.

با توجه به تشدید بارش در برخی نقاط یادشده احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد، بنابراین به‌کارگیری نکات ایمنی و عدم توقف در مسیر سیلاب توصیه می‌شود.

ضمناً سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه هواشناسی اعلام کرد:

به‌سبب شدت بارش، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و مواج شدن دریا، در روز شنبه در غرب خلیج فارس و در روز یکشنبه در نواحی مرکزی و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، توصیه می‌شود قایق‌های صیادی و تفریحی، هنگام تردد نکات ایمنی را رعایت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه سازمان هواشناسی به مسافران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..